Последнее время высказывалась неоднократная критика правил Л5, в связи с чем было решено изложить их в обновлённой и согласованной редакции:
ДОДАТКОВІ ПРАВИЛА ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ІГОР
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Цим встановлюється перелік доповнень та додаткових правил, що використовуються на тренуваннях та іграх (надалі «ігри») організованих моделюючими командами м. Львів (надалі «Правила»).
1.2. Дані Правила використовуються як додаткові до базових правил проведення ігор (за замовченням Правила ФСУ).
1.3. В частині де дані Правила модифікують положення базових правил проведення ігор, застосовуються положення даних Правил.
1.4. Команди, які не грають по даним правилам рахуються не моделюючими і баняться на ігри за даними Правилами.
2. УЧАСТЬ І КОМАНДИ
2.1. В іграх беруть участь лише моделюючі команди.
2.2. Якщо умови гри потребують визначення сторін гри за зовнішнім виглядом сторін, до гри допускаються лише команди та гравці які відповідають таким вимогам.
3. ПРАВИЛА УРАЖЕННЯ ГРАВЦІВ ТА ЗБРОЇ
3.1. Гравець вважається ураженим, якщо:
3.1.1. В нього потрапила кулька, або дві та більше кульок, що складали чергу. Потраплянням не рахується рикошет. Прохід кульок крізь рослини не рахується рикошетом.
3.1.2. Він знаходився в кімнаті коли там вибухнула граната.
3.1.3. В момент вибуху він знаходився в радіусі 5 метрів від гранати що вибухнула.
3.1.4. В нього потрапив вражаючий елемент гранати.
3.2. Уражений гравець, який не мав вдягнутого на собі комплекту індивідуального броне-захисту рахується вбитим, оголошує це словом «вбитий», негайно вдягає помаранчеву пов’язку та:
3.2.1. вирушає до визначеної території перебування вбитих гравців (надалі «мертвяк»).
3.2.2. залишається лежати на місці ігрової смерті.
3.2.3. гравець, що залишився лежати на місці ігрової смерті згідно п. 3.2.2. може в будь який момент вирушити до мертвяка згідно п. 3.2.1.
3.3.1. Уражений гравець, який мав вдягнутий на собі комплект індивідуального броне-захисту рахується пораненим і не може приймати активну участь в грі на протязі однієї хвилини. Пораненого гравця можна добити лише ножем.
3.3.2. Гравець може стабілізувати свій стан, використавши на своїй кінцівці турнікет. З моменту застосування турнікету, поранений гравець отримує право використовувати ігрову зброю.
3.3. Комплектом індивідуального броне-захисту який дає право на поранення рахується репліка або оригінал бронежилету з встановленим плитами сумарною вагою не менше 3,2 кг (за основу взяті дві SAPI плити малого розміру) а також репліка чи оригінал військового шолому.
3.4. Гравець може бути вражений імітацією ножа. При застосуванні імітації ножа гравець має оголосити про це словом «ніж». Ураження ножем не передбачає поранення.
3.5. Капітанам команд дозволяється застосовувати ураження голосом на власний розсуд.
3.6. Допускається ураження гравця е захищеного індивідуальним броне захистом лазерним цілевказівником.
3.7. Вся зброя (окрім реплік АКМ) вважається ураженою після потрапляння в неї кульки. Уражена зброя рахується такою, що вибула з гри до моменту її умовного ремонту. Уражена зброя вважається відремонтованою з моменту потрапляння на мертвяк. Гравець, який переміщується з ураженою зброю рахується в грі, та не може використовувати помаранчеву пов’язку чи інші атрибути мертвого гравця, поки не буде виведений з гри згідно цих Правил.
3.8. За наявності в гравця мультитула встановлених брендів, уражена зброя вважається відремонтованою через 10 хвилин ігрового часу. Гравцям забороняється передавати мультитул один-одному до закінчення гри.
4. ОЖИВЛЕННЯ
4.1. Оживлення гравців відбуваються на мертвяку згідно оголошених сценарієм гри умов.
4.2. Незалежно від умов сценарію рахується миттєво ожившим гравець, який згідно п. 3.2.2. залишався лежати на місці ігрової смерті, але був доставлений живими гравцями на мертвяк. Гравець, якого доставляють не може пересуватись сам, а має бути віднесений живими гравцями.
4.3. Час на оживлення та кількість оживлень встановлюється сценарієм гри, проте, для забезпечення цілісності сценарних задумок та уникнення, час перебування вбитого гравця на мертвяку не може становити менше 3 годин.
4.4. Вбитий гравець не може обмінюватись інформацією з живими гравцями, окрім спілкування з живими гравцями які представляють на грі офіцерів ЦРУ, ФСБ тощо.
5. ЗАРЯДКА
5.1. В іграх за цими правилами допускається використання лише механічних магазинів, за винятком кулеметів, яким дозволяється використовувати бункерні магазини.
5.2. Магазини заряджаються відповідно до реальної місткості магазинів їх реальних прототипів. Заряджається кількість шарів аналогічна справжній місткості магазина + 5 технічних шарів.
5.3. Дозарядка магазинів кульками за допомогою лодерів лодерів та аналогічних пристроїв забороняється. Дозарядка виконується лише вручну – кулька за кулькою.
5.5. Дозарядка газом та батарейками, заміна акумуляторів не обмежується.
5.6. Дозарядка бункерних магазинів кулеметів проводиться на загальних підставах згідно цих Правил.
6. ІГРОВА ТЕРИТОРІЯ.
6.1. Ігрова територія гри не обмежується, дозволяється використовувати будь який транспорт.
6.2. При використанні погано огороджених або неогороджених підвищень може використовуватись страховка.
6.3. При грі в приміщенні дозволяється використовувати лише вогонь одиночними пострілами. Особливо великі приміщення за визначенням організаторів можуть прирівнюватись до відкритої місцевості. При веденні вогню з зони одиночних пострілів назовні, і ззовні в зону одиночних пострілів дозволяється використовувати черги. При веденні вогню, коли кульки пролітають через територію на якій немає обмежень на вогонь чергою, дозволяється використовувати черги.
7. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
7.1. Дані Правила можуть бути змінені або доповнені, про що в цій темі повинне бути зроблене відповідне оголошення.
ВНИМАНИЕ, САРКАЗМ!