0 - 0
1- «Вікінг» – Перебування в мертв’яку зменшується на 10хв. Єдиний артефакт який при смерті гравця залишається в нього і не забирається! Його можна лише продати, обміняти, подарувати ну і крайняк просадити в барі.
2-«Зірка пустелі» - Знаходження цього артефакту в спец рюкзаках із артефактами, робить все, що знаходиться всередині його, ніби невидимим ( в т.ч. шкури вбитих монстрів). Це фактично свідчить про те, що всі артефакти будуть знаходитись у власника і він їх ніколи не втратить під час смерті, чи мародерства з боку агресивних супротивників під час обшуку оскільки їх, завдяки артефакту, не видно!
3-«Кактус ЧАЕС» - Артефакт дає можливість перебування на забрудненій території «Х-2», без захисних спецзасобів на протязі 30 хвилин.
4-«Псіх» – Дає можливість гравцю потрапити на аномальну територію (це не стосується локації «Х-2») на 3 хв. І дає варіант взяття із забрудненої зони лише одну річ (конверт), яка там буде. По виходу із аномалії, гравець несе конверт і артефакт в один із барів. Де у присутності гравця та бармена конверт відкривається. Що там буде написано (певна сума грошей, різні важливі підказки, цінні речі і т.д.), те і видає бармен гравцю на місці, а забирає в нього артефакт «Псіх».
5-«БРВ» – захищає від монстрів лише типу кровосос. Тримається на витягнутій руці в напрямку кровососа. Оберігає гравців у радіусі 3 метри від артефакту.
Якщо ви знайшли в зоні щось незвичайне і на вашу думку це мігби бути артефакт... То ви кладете його в сумку (так як всі артефакти переносяться таким чином) і несете науковцям... Науковці дослідять принесений вами предмет і якщо виявиться що це невідомий досі артефакт, вам розкажуть про його властивості а може й запропонують за нього кругленьку суму.
0 - 0
Після того як вчені відкриють новий артефакт, інформація про нього з"явиться в науковому центрі, барах та буде занесена до енциклопедій.
Таким чином якщо хтось першим знайде новий артефакт і віднесе його в лабораторію для дослідження, то згодом інформація про нього пошириться по всій зоні і його можна буде застосовувати одразу після знаходження.
0 - 0
Невелечка інфа стосовно як добратись до Радивилова.
Це в більшості стосується людей, які будуть добиратись з Луцка і Рівного.
В районі м. Дубно проводять ремонт дороги, можна застрягнути в пропкі на деякий час. Останій раз коли їхав з Рівного стояв півгодини в на світлофорі.
Врахуйте це, щоб не запізнитись на гру.
0 - 0
(думаю ми їх повимазуємо чимось брудним і липким)
Шановіні орги, прохання не перегнути палку з чимось брудним і липким, щоб воно відстіралося - не в лахмоттях народ приїде грати...
0 - 0
Руслан, вийди на звязок...
0 - 0
Зв"язатись з Русланом можете за телефонами 8 (097) 802-83-71 (основний), 8 (067) 208-50-40 (запасний)
Якшо є питання (он-лайн) по грі... то я до ваших послуг.
0 - 0
Перехідник плеєр-рація ще потрібен?
Спішу повідомити (запекати ))), щоб не було непорозумінь:
Команда Веном і Ко, буде використовувати, як ідентифікаційний знак угрупування сталкерів - шеврон НОРМАНІЇ (без політики) :mrgreen:
0 - 0
мівіна всяка
Мінздав попереджає!!!
Прохання не тратити гроші зібрані на гру на такий "надзвичайно цінний" продукт, від якого можна отримати язву... Краще на пиво потратьте.
А хто хоче мівіни хай собі привезе...
0 - 0
2-«Зірка пустелі» - Знаходження цього артефакту в спец рюкзаках із артефактами, робить все, що знаходиться всередині його, ніби невидимим ( в т.ч. шкури вбитих монстрів). Це фактично свідчить про те, що всі артефакти будуть знаходитись у власника і він їх ніколи не втратить під час смерті, чи мародерства з боку агресивних супротивників під час обшуку оскільки їх, завдяки артефакту, не видно!
Каким образом происходит " мародерства ". На первом сталкере на был, ну и вообще на страйкбольном сталкере :oops: . Так что могу не правильно понять. Когда меня убивают я ВСЕ артефакты, шкуры, деньги оставляю на месте или как. :oops:
Что я могу забрать с собой после смерти.
Как военные могут получать свои артефакты. Нужны они им или без надобности :?:
Дайте расширенный список правил. Спасибо
0 - 0
При смерті гравця, вбитому залишитись на місці допоки не закінчиться бій довкола нього (але не більше 5-6 хв.), бажано в позі у якій вбили гравця (мінімум сидячи і одягнувши білу пов’язку). Це для того, щоб можна було обшукати «рюкзак» із артефактами, до того ж вбитий гравець ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ ЧЕСНО віддати 30% наявних при собі ігрових грошей! Залишає на місці смерті свій бейджик, і лише після того, може вирушати у свій мертв’як.
Своїми словами : коли вас підстрелили... ви, залишаєтесь на місці "смерті" 5-6 хв. якщо за цей час до вас підходять інші гравці з метою мародерства то ви віддаєте їм 30% наявних при собі ігрових грошей, бейджик і все що було в сумці (артефактишкури). ОКРІМ артефакта "Вікінг"
Якщо в вашій сумці знаходиться артефакт "Зірка пустелі" то ви віддаєте тільки 30% наявних при собі ігрових грошей і бейджик.
Якщо за ті 5-6 хвилин до вас ніхто (мародер) не підійшов то ви залишаєте на місці "смерті" 30% наявних при собі ігрових грошей і бейджик.
Військові ціленаправлено артефакти не шукають (так як і ДОЛГ) але натикаючись на них в зоні, забирають з собою і безвозмездно передають їх в науковий центр. Защо науковці в свою чергу допомагають військовим і ДОЛГу. (то надають цінну інформацію... то можуть дати покористуватись якимось цінним артефактомприладом...)
На рахунок розширеного списку правил... Таір завтра вишле його сторонам конфлікту в ПМ.