Дайош "Дружбу" пилить дрова будем. :ugeek:
Пропоную:
1)Розпізнавальні знаки у вигляді шеврошів (треба допоможу у вигтовленні) для свободи, долга, військові...
2)Сталкери обовязково джинс і наявність рюкзака без розгрузів...
3) Найманці міняють шеврони в залежності від того на кого працюють... щоб не було казусів..."ви ж тільки, що були за нас", в кожного командира будуть запасні для найманців так само і для замовлених сталкерів...видно зразу ху із ху
3)Розділені лагері / мертвяки (де можна буде тримати власні речі для ночівлі..і тд.)
4) Нічна гра з викидами ( на 1 год наприклад 18.00-19.00 23.00-00.00 05.00-06.00 10.00-11.00), хто хоче грати грає... решта сплять, триндять, їдять, але в лагері... ніяких тусовок біля машин..хіба по великій нужді
5) Вирішувати хто буде спати, хто на вахті...для угрупувань-командири, сталкери...як сталкери...
6)Лагеря ігрові, але не стріляльні зони (тобто можна вночі покрастисть, вкрасти щось і втікти, але без застосування пневматичної зброї...вітаються резинові ножі)...
7) рюкзаки або інші трофеї зберігати в одному місці при ночівлі або переміщенню по лагері...щоб стирити можна було б
1) Шеврони? Можна і шеврони, але бувши на кількох іграх із їх використанням (Нетішин і Кам-Подільський) не все там із ними гладко було, тоді, хоч і були різних кольорів. Думаю, якщо так то якісь ленти, на манер ближчих до антуражних. Ще поки думаємо над цим. Хоча така ідея дуже хороша! А якщо б її поєднати ще із формами, для кожної із сторін (типу мінімального дрес-коду про який писалось), то ця ідея на вагу золота!
2)Ну це вже питання по дрес-коду. Зараз почнеться мова, про джинси, про те, чого це без розгрузки бігати і т.д. Ідея хороша, як і використання бандан.
3) Ну таких питань і не повино бути, оскільки найманці нікому нічого не винні. Виконали завдання, бабло зрубали і "всьо"! Тим більше в них частково своя сюжетна лінія буде.
4) Нічна гра то добре, але тут мій зам діло говорить. Таке бувало і не раз. А локація не буде 500 на 500 метрів. Значно більше, і території будуть дальні, де хабар не кислий може бути)))
5) чит. 4 пункт Хоча вартові і т.д. і так будуть, оскільки монстри шастати по території будуть і заглядати на "огоньок".
6) Тут трошки не вписується в сценарій... Це вже треба буде добре подумати, як би то воно мало бути. Бо бази і їх охорона то важливий елемент гри. Стосвоно різних мертв"яків, то воно десь так і буде.
7) чит 4 пункт.
Вообщем так як написав mzig і є адекватні пропозиції. Тепер їх застосувати залишилось :mrgreen: . Дякую за хороші пропозиції, обов"язково (якщо і не все) врахуємо це!