РАСПАЙКА ТРАНЗИСТОРА
Тип транзістора
IRL3803, IRL2505 - до 17 гривен за 1 штуку
IRF2804 - до 20 гривен за 1 штуку. Не потребує радіатора.
У МП5А4 я хотів розмістити транзістор у корпусі, щоб у приклад був виведений тільки провод до аккумулятора. Для цього обв"язку я виконав окремим блоком, що поєднується із транзистором, запобіжником і контактною групою шістьма проводами. Тоді блок обв"язки може бути розміщений у приводі де завгодно, а силові проводи проведені найкоротшим шляхом. Провід взятий з телефонного кабелю, багатожильний 0.4 кв.мм. Зручніше взяти не сам кабель, а провід із нього, а тоді при необхідності обсадити термоусадкою чи обмотати ізолентою.
Транзістор встановлений у розрив мінусового силового проводу(переріз 2,5 кв.мм). Запобіжник в мене ножевий авто, впаяний у розрив плюсового проводу. Заізольований окремо, після чого може поєднуватися у один блок із транзистором, для підвищення механічної міцності.
[ATTACH=CONFIG]40007[/ATTACH]
Блок обв`язки монтується без плати - якщо придивитися, в кожному вузлі збігається по три лініі. Тобто, всі елементи монтуються у один ланцюжок, один до одного, а потім до вузлів паяються без зусиль проводки. Потім все ізолюється. У силовому блоці так само. Спочатку пропаюються силові кінці, а тоді до них "льогкім двіженієм рукі" примазуються тонкі проводки.
При написании использовались материалы
http://talks.guns.ru/forummessage/74/115600.html
Очень часто камрады отламывают ножки транзисторов при установке.
В общем, дело поправимое. Обнаружил я это давеча. Но по порядку.
Для начала договоримся об ориентации транзистора в пространстве.
Представим, что транзистор смотрит на нас маркировкой, ножками вниз.
Пластина для контакта с радиатором сзади.
Далее.
Менял я сгоревший предохранитель(он у меня запаян), и отломил вывод истока - он крайний справа.
Вывод стока(средний) был удален еще при монтаже. Монтаж припаян на крепление радиатора, он одна цепь со стоком.
Для начала я расстроился и выругался, долго и затейливо.
Затем мне пришла в голову мысль - удалить часть корпуса, открыв таким образом часть вывода.
Тут же взял напильник, и удалил угловую переднюю-нижнюю часть корпуса, оголив часть вывода, около 3 кв. мм. Заднюю часть удалять не стал. Пока удалял, обломил вывод затвора, но так само, и ему обпилял спереди нижний угол корпуса до меди.
Затем залудил обнажившуюся медь, и напаял провода на полученные контактные панельки.
Все заработало.
РАСПАЙКА BTS555
[ATTACH=CONFIG]40006[/ATTACH]