0 - 0
25/06/17
Рясне Хімсільмаш .
Організатор Task Force 373.
Гра по правилам ФСУ, організатори мають право не допустити певних гравців чи команди до гри та дискваліфікувати під час гри.
[CENTER]
Давно забутий сценарій дяді Ростона)))(трішки модифікований)[/CENTER]
Сторони:
1. Диверсійна група 33,3%.
2. Оборона 67,7%.
Завдання штурмуючих - захопити головну базу та утримати її 30хв.
Завдання оборони - утримати головну базу та ключові точки.
Ключові точки оборони:
1. Головна база (основна ціль) - центральна база. При її утриманні атакуючою стороною протягом 30хв, оборона має евакуйовуватись.
2.Госпіталь - при утримані госпіталя оборона оживає кожні 15хв (кожен боєць знаходиться в мертвяку 15хв). Якщо диверсійна група захоплює і утримує його протягом 30хв, то він вважається знищеним . Час оживлення оборони виростає до 25хв. Знищенням рахується зняття прапора з точки.
3.Блокпост - другорядна база, при її захоплені диверсійна група може розгорнути там мертвяк. Не відбивається назад. Атакуючі повинні повісити свій прапор.
4.Радіорубка - об"єкт, що дає обороні користуватись радіозв"язком. При захоплені радіорубки та її утриманні протягом 30хв , оборона втрачає радіозв"язок. Для її знищення необхідно утримати ще 30хв. На точці буде один з організаторів, для уникнення плутанини. При втраті точки оборона втрачає право користуватись радіозв"язком.
5. Розрахунок ППО - конвой, що ходить рамдомним шляхом. Доки розрахунок ППО діє, диверсійна група має оживлення 25хв. При знищенні ППО час оживлення атакуючих зменшується до 15хв. У розрахунку ППО буде 2 організатора. При прямому контакті група відступає до найближчої союзної точки та перечікує 5хв, потім знову виходить на патрулювання. Місцезнаходження розрахунку ППО можна буде визначити по запуску піротехніки. Після знищення розрахунку ППО організатори будуть ходити по території перевіряючи дотримання правил.
Евакуація - якщо атакуючі не захоплять головну базу до 15.00, вони починають фазу евакуації. Точка евакуації буде вказана на початку гри. Необхідно закріпитись на цій точці та утримувати впродовж 50хв. Те саме і для оборони при втраті головної бази.
Оборона сама розставлятиме точки. У атакуючих точка старту буде вказана організаторами.
Збір на парковці в 10.30, старт о 11.00. При швидкому закінчені гри поміняємось сторонами, або зіграємо інші сценарії.
Час оживлення зазначений для кожного гравця. Прийшов в мертвяк - засік час - відбув термін-вийшов (Романтіка))).
Інші деталі на брифінгу.
0 - 0
Привіт :-)
Цікавий сценарій, але є кілька питань та пропозицій до брифінгу (щоб мати час подумати)
1."Оборона сама розставлятиме точки." - які обмеженя по локації? Бо якщо головна база буде у закинотому поїзді, то не феншуй, бо пертися туди надто вже далеко.
2.Трохи непокоїть індивідуальний таймер для кожного на оживлення. Виходити по одинці не будуть, чекатимуть своїх. Динаміка гри сильно впаде - моя така думка.
3. Пропозиція, ввести медицину.
Кількість медикив на сторону обмежена.
Медик має обов"язково мати значок медика, ножиці, бинти довжиною не менше 3х метрів.
Лікування - замотати три метри бінта на руку і гарненько завязати бантик :-)
Приклад: Бійця поранило, боєць сідає на тому місці де його поранили, відіграє поранення з криками до медика та іншими звуками. Боєць сидить 3 хвилини, якщо медик не надав допомогу впродовж того часу, то боєць іде в мертвятнік.
4. Створити окрему частоту для зв"язку з організаторами.
Нас буде 4+
0 - 0
Нік,
1. На іграх що ми робимо ,ніколи не обмежували територію і не плануємо. Якщо оборона захоче кудись далеко закинути точку - це їх проблеми, тому що її буде важче утримувати. З приводу обмежень - не робити всі точки в одному місці та до прикладу на даху цеху, чи ще в якомусь важкодоступному місці, то це планувалось обговорити на брифінгу.
2. Час оживлення і без того досить занижений, на динаміку жодним чином не вплине. Я розумію,що деякі звикли від оживлень одразу, чи кожні 5хв. Але це не наш формат.
3.Цей сценарій - сценарій нашого товариша, який ми грали у 2012 у Брюховичах. В даний момент із-за відкату Львівського аірсофту в кам"яний вік, перша гра буде поводитись по самим лайтовим правилам та в подальшому ускладнюватись. І я вибачаюсь, забув уточнити , що СІБЗ надає ОДНЕ поранення. В подальшому правила будуть ускладнюватись - збільшуватись період смерті,обмеження бк.......з плавним переходом до Г9 , от тут награєтесь у медиків.
4. На наших іграх стабільно 1 ФРС частота організаторів. Інші частоти будуть закріпленні за командами вже на грі.
Будемо раді бачити.
Також прохання до всіх гравців - візьміть собі індивідуально олівець чи ручку.