0 - 0
Можем приехать в гости к ОКСВА в таком виде :D
[ATTACH=CONFIG]23312[/ATTACH]
0 - 0
7 повідомлення
Можем приехать в гости к ОКСВА в таком виде :D
[ATTACH=CONFIG]23312[/ATTACH]
Вах. вах,вах! Шикарная фотка. НУ скажу не кривя душой отличный пример для подражания всем "духам".
У нас тоже были очень достойные "духи" по одеянию, а вот с общением в правильной манере (согласно легенде игры) у львиной доли были огромные проблемы, но были и такие которые реально вжывались в роль!
Должны были и с Ровно приехать моджахеды (бандиты с 3-го сталкера моего) так это тоже еще те актёры, но им не получилось к моему огорчению.
Поэтому на вторую бкдем добиватся не только одеяний, но и манеры общения. Хотя и на первой игре это было озвучено, но очень многими не понято :(
П.С. Обязательно приежайте к нам на западный Афган и берите с собой таких же друзей (в т.ч. русских).
0 - 0
7 повідомлення
Майже 2 тижні як минула друга гра «Гнів Пророку» по серії ігор «Афганістан 1979-89рр». Перша гра «Сархад» показала, куди рухатись команді Ш.Т.У.Г. як організатору гри і учасникам, яких нагадаю було 53 (33 ОКСВА і 20 духів) на першій грі. На другу гру «Гнів Пророку» вже приїхало 83 чоловіки (48 ОКСВА і 35 духів) і хто був на першій побачили якісні зміни як у організації так і в поведінці і відіграші кожної із сторін великі плюси. А оскільки є пропозиції відкривати і закривати наш «Афганський тематичний сезон» в страйкболі іграми по темі цієї війни, то потрібно підійти до розвитку цього напрямку всім нам спільно і опрацювати думки та ідеї, щоб покращити рівень ігор і задоволення від них.
Отже варіанти пишу свої, ви давайте ще свої побажання, критику, пропозиції і т.д.:
1-Зробити постійно діючі бойові одиниці. Тобто не так, що спочатку ти пуштун, потім таджик, або з ДШМГ а потім вже ГРУшнік і т.п. А так зробити ОКСВА військовий білет де буде вклеєна справжня фотка учасника гри, його постійний підрозділ, можливість підвищення в військовій ієрархії і тому подібне. Духам теж можна щось таке придумати, хоча їм документи як військовий квиток не придумаєш особо.
2-Розібратись по підрозділах саме по тому які команди, що моделюють (ВДВ, ГРУ, ДШБ тощо) і внести їх (із прив’язкою до певних провінцій) на постійній основі на ігри. От тільки проблема в тому, що всі бажають бути тільки в списку елітних частин. Таке як мотострілки не дуже в повазі, оскільки не такий «крутий» в них статус. Чи не буде проблемою, що кругом одні СпН?
3-Чи є виправданим кожному вождю племені і надалі залишатись ним? Чи можливо робити зміну лідерів племен на якійсь виборній основі в середині самого племені? Чи постійна основа і створення «династії» і т.д.
4-Чи є необхідність і надалі робити кілька племен. 2-3 основних і час від часу можливо якесь ще кочове плем’я яке «прибивається» на одну гру?
5-Кількість племен має бути якою? 2 племені чи все таки 3? А може взагалі 4? Чи виправдане таке дробіння «душманських» сил?
6-Які ще рольові персонажі (постійні чи не постійні поки не говоримо) необхідні на гру окрім дуканщика і старійшини? Важливо щоб вони відігравали якусь певну роль не лише для проформи, але і в цілому ігровому процесі, щоб до них прислухалися і вони мали якийсь вплив все таки на які дії і т.д.
7-Чи є сенс і надалі посилювати тиск на обидві сторони в плані реконструкторства і 100% відповідності в берцах, обмотки зброї, використанні вудланда і багато інших речей для обох сторін.
8-Є ідея створення створення серії цих ігор як «приватки», щоб позбавити можливості педульщикампрокатчикам пофігістам неадкватам і т.д приїжати і портити своєю поведінкою гру всім нам. Окрім того можна створити певний аналог Ради гравців проекту (7-8 чоловік не з оргів) які б долучались до того, щоб вибрати на право допускуне допускузапрошення на гру команд та окремих гравців, що дозволить всім нам разом прийняти рішення і тим самим запобігти явці на гру вище названих «неблагополучних» елементів.
9-Якщо робити відкриття сезону грою то може і закриття так само? Щоб було 2 гри в рік по цій темі в нас з вами. Давайте виберемо місяці в які будем проводити гру. Можна було б щоб якась і зимою пройшла, наприклад в березні…. Але то так думки в голос.
10-Де брати толкових «духів» нормальну кількість???
Що ще з важливого або не дуже запропонуєте ви? Давайте покращувати проект разом.
0 - 0
Выскажу пожелания по нескольким пунктам, хоть я и внеком, но все же:-)
7.Скажу только за ОКСВА - наверное все таки есть смысл прижимать людей по внешнему виду. От этого проект только выиграет. Тем более, это не так дорого. Ну например, Пояс-А на Афган не катит, заменить его на более менее антуражный чи-ком максимум 200 грн делов, тем более реплики делают неплохие, можно даже китайский взять на e-bay, цена почти таже. Разве это сложно и невыполнимо? И так во всем. Было бы желание. Хотя если вам нравится проект, желание соответствовать ему не должно обсуждаться. А если людей не прижать, то проект скатится к обычной игре, это 100%
8. Приватки наверное это круто все таки, фильтровать просто по дресс коду, надекваты сами отсеятся))
9. Две игры это супер, но как же блин далеко(
По предыдущим пунктам пока сложно сказать что-то. Разделение команд на подразделениям в соответствии с объектом моделирования наверное нужно оставить, люди будут в своем образе, а пехоту набрать можно, тем более на игре как оказалось мотострелки были круче всех.:smile:
0 - 0
7 повідомлення
Товариші воїни-інтернаціоналісти та правовірні моджахеди... ось і настав новий 2013 рік. Скоро почнеться новий стайкбольний броунівський рух (поїздки на ігри, організація ігор, різні всеукраїнські проекти, відкриття 2013 і т.д.) всіх нас.
Тому виникає питання і по нашому скромному проекту Афганістан 1979-1989 рік у Західному регіоні.
Оскільки дасть Бог все буде добре то гра буде проведена і цього року. Планувалось зробити 2-ві але напевно не получиться (хоча все може змінитись).
Прохання вносити пропозиції по грі, ваші думки, що треба додати, а що забрати. Це дозволить мені і Ігорю Кудріну (БЛЕСК 55) зробити сценарій гри, звісно по можливості, під ваші побажання і ваше бачення гри.
Тому не соромтесь озвучуйте свої думки!
0 - 0
Можете озвучити приблизні дати на які планується гра?
0 - 0
2 повідомлення
Товарищи, а вам не кажется ли, что пора попросить админов/модеров создать отдельную ветку на форуме.
Две игры состоялось, одна пилотная, вторая - блестящая, народ в теме и готов обсуждать.
А то не шибко удобно скакать из темы в тему + все вперемешку, а так будут отдельные темы для ОКСВА, моджахедов, пожелания и т.д.
0 - 0
7 повідомлення
Хороша підказка Бум! Треба над цим подумати! Але чи це дійсно того вартує? Все таки важлива подія.
Тепер по суті.
Колеги, яким цікава данна тема, є варіант зробити підрозділи та племена на постійній основі. Тобто не бути на одній грі пуштуном, а на іншій таджиком, або із розвідника перетворитись в мотострілка. А нести службу у «своєму» підрозділі постійно і можливо із рядового вирости в сержанти, а із сержантів у офіцери. А от духам можливо стати лідерами племен, або ж нічого не буде заважати відокремитись від свого племені :).
Відносно провінцій, то думаю, тут час від часу можна буде їх або міняти, або "міситись" в одній із них і надалі тими же підрозділами і племенами (час від часу вносячи косметичні зміни «у територіальні питання») створюючи історію для майбутніх ігор і можливо щоб результат одної гри впливав на стартові умови другої по результатам першої.
Отже варіанти провінцій (всі вони на межують із Пакистаном. Так треба одним словом :) )
Кандагар, Пактіка, Пактія, Логар, Нангархар, Кунар, Бадахшан.
Тепер відносно підрозділів ОКСВА (зважаючи на вподобання до серьйозних підрозділів всіх гравців):
ДШБ, ВДВ, СпН ГРУ, розвідка, ВДВ. Думаю, що на цій грі зробимо 2 підрозділи під єдиним командуванням. І правильною структурою командування і відповідною чисельністю підрозділів. Мій варіант на цю гру: взвод ДШБ (поки без прив’язки до конкретної ОДШБр чи ОДШБ все буде залежати від вибору провінції) і група СпН ГРУ.
Моджахеди. Скільки залишаємо племен 3? Чи на 2 ділимо всіх? В кожного свої завдання і загальна місія (так як було на "Гнів Пророку") чи які ще варіанти?
Ну і відповідно будуть рольові персонажі як військові так і мирні. Те саме стосується і кішлаку який як і на «Гнів Пророку» був абсолютно ігровий, але його треба зробити буде більш кращим.
Ваші ідеї і варіанти! Озвучуйте! Інакше прийму сам рішення, а ви потім будете сперечатись зі мною чому воно таке! :) Активно друзі беремо участь в обговорені!
0 - 0
Я однозначно за те щоб зменшити кількість підрозділів. Менше командирів більше толку.
---------- Сообщение добавлено в 19:03 ---------- Предыдущее сообщение создано в 19:01 ----------
Я маю на увазі ОКСВА. Про те чи були непорозуміння в "духів" хай вони відписуються.
0 - 0
Товарищи, а вам не кажется ли, что пора попросить админов/модеров создать отдельную ветку на форуме.
Две игры состоялось, одна пилотная, вторая - блестящая, народ в теме и готов обсуждать.
А то не шибко удобно скакать из темы в тему + все вперемешку, а так будут отдельные темы для ОКСВА, моджахедов, пожелания и т.д.
Тоже поддержу отдельную тему,вот там и правда можно будет отписывать все свои пожелания!!! Думаю,что так было бы удобнее!