0 - 0
По грі. Мінуси.-За одну гру такого маштабу викоринити маклаудів і добитись виконання правил ,-не вдалося. Крики на грі і мати були як зі сторони противника так і з нашої сторони. Своїх наказував (виховував) надіюсь на порядність сторони "нова країна" і бійців нашої сторони в подальших їграх. На спривді-кожен робить гру собі сам, тому для мене було більше позитиву. По плюсах. Нова територія, нові-приємні люди, зустріч з старими знайомими. Невідома територія надала колориту. Цікавим був противник,-вдало організував оборону і тому 2 місія була нами повністю проваленна. Дякую "хунті" за тісну співпрацю і виконання завдань поставленим командуванням. Ми були кращими!! просто був не наш день... Дуже хочу повернутись на данну базу і відіграти там не одну гру. Окрема подяка Гайдамакам, А-Тім, Фалькон за маленьке Львівське відкриття!!
0 - 0
всё было вери вери гуд, маклаудов , врендлифаер, добивание уже мёртых "не замечал"-в моей игре их не было, был только позитив )))единственное что отмеу , что по спутникам территория выглядит побольше , а на самом деле не очень"маловато будет ", мало места ,на самом деле , для манёвра )а так всем спасибо, приятно было увидеть старых знакомых ,а так же завести новых )))
0 - 0
Усім привіт! Дякую оргам за класний і позитивний день! Дякую новим знайомствам і людям. Радий спілкуванню. На рахунок плюсів, нова територія, люди, нова гра. Задумка була чудова. Медики - Ви молодці, можливо трошки Вас і не хватало. Що до карти, вона здається великою. Реально ігрові квадрати з 16 по О, і до 23 по Р. Нас було забагато. Блок пости, як самий ефективний, був тільки на початку старту "Хунти". Остальні смислу, як на мене не мали, так як все прострілювалося із будівель. Будівлі занадто близько один до одного. Можливо було потрібно розкинути точки по далі відносно сторін. Або задіяти ще всю територію, яка відмічена на карті. Стосовно 2-ї частини гри, можливо потрібно було починати гру з тих будівель, які осталися підконтрольні сторонам,так би було честніше, справидливіше. В цілому, замаханий і задоволений. P.S. загублена чорна механа від акс-74 виробництво SRC. Можливо хтось знайшов, віддячуся пивасіком!
0 - 0
Стосовно 2-ї частини гри, можливо потрібно було починати гру з тих будівель, які осталися підконтрольні сторонам,так би було честніше, справидливіше.
але ж в першій місії одна сторона починала саме в обороні з містечка, тому, як на мене, справедливість існує. А взагалі все було побудовано так, що мала виграти сторона контртерористів : вивчити місцевість під час оборони в першій місії, потім ці навички застосувати при штурмі, а також не до порірвняння точки розташування мертвяків, у терористів це був тернистий шлях вгору-вниз через джунглі. А потім пошуки проходів в стіні, яких не було :lol:, але стіна класна.
Побажання врахую, наступна гра буде цілком справедлива від початку до кінця. Сторони будуть стартувати с різних куточків містечка і воювати за контроль над ключовими точками ( будівлі з таймерами, також точки у лісі та у полі), зробимо більше оживлень. (В приципі відомий сценарій) Збільшимо час гри, так як не буде необхідності у складних вводних. Готуйтесь на кінець травня.
Р.S. Сценарій цього разу писав з гуглмапс, тепер, після візиту на базу, врахую деякі моменти.
0 - 0
гра бімба! тіко мертвятник на горі то реально мертвятнік, дійти і здохнути!
0 - 0
Всім Привіт! Мій позивний 13й і грав за сторону АТО. Нова територія це завжди цікаво і складно, так і виявилось по своїй шкалі складності гру можу оцінити на 9 з 10. Першим завданням встановити контроль на блокпостах відразу зустріли сильний спротив противника на ближньому до ношого мертвяка блокпосту, як виявилось це був єдиний блокпост який міг захопити противник, тому бій був важкий, понесли сутєві втрати але контроль встановили. З першого мертвяка виходило майже пів команди, при тому що ми ще тримали контроль над Мерією, СБУ, і Міліцією, вирішили йти на допомогу до Мерії і по можливості відбити Банк, розділилися на декілька груп і рушили. Наша група пішла в тил противнику зі сторони мертвяка противника в рацію тільки і чули прохання про скоріше підкріплення що наші хлопці більше не можуть стримувати противника в Мерії, але нова територія взяла своє не встигли хвилин на 5-10 коли ми підійшли коли противник вже прорвався на перший поверх Мерії і чекав що їх можуть обійти тож потрапили при підході на шквальний вогонь всіх знищили. Друга місія виявилась ще важча за Першу не дав результат навіть що ми відправили дві групи в тил противнику(майже рейд вийшов) всі підходи були перекриті і як результат нещадні втрати, пробували різні маневри обходити атакувати на пряму все без результатів. Вміла оборона противника і в нас майже жодного шансу на прорив.
Гарна гра, цікавий сценарій всім дякую за гру!!!
На майбутнє пропоную другий поверх і кришу зробити не ігровими, ну дуже це велика перевага)