Спекотна осінь
Дата проведення 11.10.2015
Початок гри: 10.00
Закінчення: 16.00
Збір о 9,00 на парковці перед Бойнею
В одній із країн Європи виникає громадянська війна. Столиця держави розділяється на дві сторони між якими постійно виникають конфлікти і стаються бойові сутички. Кожна сторона хоче довести свою правоту і встановити свій порядок у державі. З кожної сторони є радикальні угруповування які не зважають на загибель мирних жителів у досягненні своєї цілі.
В конфлікт втручається місія ООН яка відмежовує райони столиці один від одного і намагається не допусти відновлення кровопролиття.
Місто поділено на Північний і Південний Ерлін, між ними проходить межа яку контролюють війська ООН і не допускають до проникнення на протилежну територію ворожих груп диверсантів.
Відношення між сторонами:
Північний і Південний Ерлін – ворогуючі сторони, непримиримі противники.
Військові ООН - Північний і Південний Ерлін – вороже ставлення але бояться відкрито виступати проти військових ООН.
Військові ООН – контролюють кордон між частинами міста, проводять зачистку частин міста у пошуках військовополонених, складів зброї, осередків радикальних угруповань, допомагають у недопущенні терактів.
Завдання
Північний і Південний Ерлін :
- Втримати військовополонених до кінця гри;
- Захопити військовополонених протилежної команди
- Підірвати п’ять об’єктів на стороні противника
- Викрасти у військових важку артилерію і втримати її до кінця гри
- Захопити грошові запаси противника, склад зброї, документацію(можна буде обміняти на щось у військових)
- Додаткові завдання – за кожний захоплений блокпост +5б.
Військові ООН
- Не допустити перетину кордону ворогуючими сторонами
- Виявити і знайти військовополонених в Північному і Південному Ерліні вивести їх на свою базу
- Виявити склад зберігання зброї, винести на свою базу
- Виявити радикальні осередки винести їх документацію
- Втримати важку артилерію
Поранення і медицина
Медики будуть мати спеціальні сумки з бинтами. При собі кожному бійцю необхідно мати джгут або САТ-турнікет
Попадання в шию, голову (не захищену каскою), корпус (без бронежилета)– контузія 5хвилин далі ігрова смерть.
Попадання в будь-яку кінцівку (рука, нога) – відігрується легке поранення; до 5 хв. – самостійно накласти джгут або з допомогою побратима перев’язатися (якщо нема джгута). Після накладання джгута (не затягуйте до кінця, головне, щоб не спадав) або перев’язки боєць може пересуватись та вести бій, протягом 30 хв. Поранена кінцівка вважається недієздатною (якщо поранили в праву руку – значить бій ведете з лівої руки, якщо в ногу – можете пересуватись або повзком або стрибаючи на одній нозі). Якщо протягом 30 хвилин медик не надасть медичної допомоги (перебинтує, використовуючи цілий бинт/ІПП) – боєць вважається мертвим. Після бинтування боєць вважається пораненим та веде бій до наступного попадання з функціонуючою кінцівкою.
Попадання в корпус або голову при наявності бронежилета, каски або без – відіграється поранення або ігрова контузія (падіння, стогін, конвульсії). Боєць не може рухатись та вести бій, тільки кликати на допомогу – ігрова контузія. Для бійців у яких є бронежилет, каска якщо протягом 5 хвилин іх хтось перебинтує з бійців своєї команди вони можуть продовжити гру до 30хв. поки медик не надасть допомогу (обмотати бинтом грудну клітину, або голову попередньо знявши бронежилет або каску) боєць вважається мертвим. В випадку повторного попадання в корпус, голову – боєць мертвий.
Якщо був виявлений поранений боєць з пораненням, з ворогуючої сторони – його можна або добити (пострілом в корпус, дотиком зброї до корпуса) або надати медичну допомогу надає тільки медик і взяти в полон для допиту.
Вибух гранати до 5м. ігрова смерть без контузії, вибух гранати в приміщенні ігрова смерть, вибух гранати в великому приміщенні без перемичок контузія 30сек. (точка Б, ангар А3)
Допит полонених
Можна задати 2 запитання на одне з них відповідь має бути правильною, можливі і дві правильні відповіді. Проводити допит може тільки «фахівець з допиту», в будь-якій точці полігону, буде в кожної команди, промаркований ще чорним скотчем. Військові проводять допит тільки в себе на базі,але може любий гравець. Приклад як виглядає схема захоплення в полон: «гравець команди противника отримує поранення(в голову або корпус) і відіграє 5 хвилин контузії, за цей час йому необхідно надати медичну допомогу,може тільки медик вашої команди, далі його можна взяти в полон і допитати, задати два чіткі, короткі запитання. Час утримання в полоні не довше 30хвилин. Після допиту боєць вважається мертвим.
Дозарядка
Проводиться тільки в кімнаті зберігання зброї.
Кількість шарів яку можна зарядити за один раз:
- Штурмові гвинтівки – 450шарів;
- Кулемети - 2000шарів;
- Снайперські – 75шарів;
- Вторічка для штурмових гвинтівок – 60шарів, для снайперів і кулеметів – 200шарів;
При руйнуванні кімнати зберігання зброї, і викраденні боєзапасу – дозарядка заборонена, відновлення кімнати зберігання зброї відбувається через 2 години гри(буде конверт в якому буде вказано де знаходиться додатковий боєкомплект. В подальшому необхідно перенести в одну з точок і облаштувати нову кімнату зберігання зброї.). Боєзапас можна виміняти у військових на військовополонених, важку артилерію(яку попередньо захопили у тих же військових), документи, грошові запаси або цінні розвіддані(отриманні від противника).
GPS привязки:
Б - 50.393997, 24.279816
Б1 - 50.395626, 24.283587
Б2 - 50.39587, 24.283041
Б3- 50.396355, 24.283726
Б4- 50.394978, 24.283777
Б5- 50.394306, 24.283936
Б6- 50.394993, 24.280525
Б7- 50.394096, 24.284729
А1- 50.394436, 24.278183
А2- 50.39399, 24.27671
А3- 50.39235, 24.27861
А4- 50.39144, 24.27738
А5- 50.392532, 24.282999
А6- 50.395153, 24.286016
А7- 50.395393, 24.285496
А8- 50.39575, 24.28500
Деякі моменти по сценарію!!!
Штаб(документація), кімнату зберігання зброї(ящики позначені червоним скотчем), військовополонені(мішки з намальованим смайликом), грошові запаси(Ящики позначені скотчем вашої команди) можна розмістити на одному з п’яти об’єктів, пізніше можна перенести це все або окремо на інші точки які залишилися на вашій території цілими, або відразу розмістити на різних об’єктах і пізніше зібрати на одному, переносити можна як завгодно навіть одна людина може все забрати і перенести в іншу точку.
Перехід через кордон ООН буде максимально важким. Для того щоб максимально нашкодити противнику можна захопити Ящики зі зброєю, Документацію, або Військовополонених і віддати це Військовим ООН за це вони можуть забезпечити свобідний перетин кордону на сторону противника і переправку грошових запасів на вашу сторону, інші ігрові реквізити (Ящики зі зброєю, Документацію, або Військовополонених) вони ніколи не дозволять вам спокійно перенести на вашу сторону.
Перехід через кордон буде відкритим для гравців Розвідників-цивільна форма + ніякої зброї, тільки рація. При виявлені розвідника на ворожій території його можна вбити, в полон не захоплюється. Для чого це треба – проникати великою групою на територію противника буде проблематично а один два розвідники зможуть оглянути територію, об’єкти і виявити де знаходяться ігрові реквізити або точки які менш обороняються, далі команда може проводити ціленаправлені рейди на територію противника. Також розвіданні можна передати військовим і вони вас безперешкодно пропустять на територію противника, за умови що ви одночасно не підете на однакові точки. Але не обманюйте військових тому що вони потім не злізуть з вашої команди постійними зачистками. Або будуть приховано допомагати противнику.
Військові проводити розвідку не можуть, вони тільки проводять зачистки конкретних об’єктів, ходять по дорогах і ніколи першими на вашій території по вас стріляти не будуть тільки у відповідь або при виявленні противника на чужій території (можуть переслідувати в лісі). Кількість зачисток буде обмежена, але командам не відома, тільки військові будуть знати (тож захопивши військового в полон можна дізнатися коли і де буде наступна зачистка)
На території бази військових буде знаходитися важка артилерія, її можна захопити, вивід техніки можливий тільки по одній одиниці, тобто поки одна одиниця в дорозі іншу виносити з бази військових не можна. Техніку необхідно доставити на одну із своїх точок, тоді вона буде зарахована як викрадена, а якщо команда втримає її до кінця гри ще додатковий бонус. Техніку як і інший ігровий реквізит можна переміщювати між своїми точками. За захоплення бази військових ніякі бали не нараховуються.
Команди можуть захопити блокпост і втримувати його для безперешкодного переходу на територію противника. На блокпості буде колба розмічена скотчем це +5балів для команди.
Кожен ігровий об’єкт буде позначено прапором червоного, оранжевого або голубого кольору.Підрив об’єкту на території противника здійснюється спеціальним зарядом. В кожної команди буде по 5 зарядів які знаходяться в кімнаті зберігання зброї, винести можна одночасно два заряда. Після використання заряду можна брати наступний але так щоб в ігрі було одночасно не більше двох зарядів. Якщо гравець який переносив заряд загинув то можна брати наступний або він може передати його (до 5ти хвилин) комусь із своєї команди, противник заряд не забирає). Для підриву об’єкта необхідно його захопити і втримати 15хв. Підрив відбувається в місці де розташований прапор який його позначає. Обєкти не відновлюються.
Дозарядка в команд Північного і Південного Ерліну в кімнаті зберігання зброї в місці де безпосередньо знаходяться ящики з боєзапасом, тобто якщо КЗЗ знаходиться в ангарі то дозарядка тільки в ангарі біля ящиків, а не на ангарі або біля ангару. Якщо в будинку то в тій кімнаті де ящики. Ящиків буде декілька і для зруйнування КЗЗ необхідно винести всі, одна людина один ящик. Після зруйнування КЗЗ і її відновлення, повторне захоплення не можливе, або балів не приносить. Блокувати дозарядку противнику можна але не бачу нічого позитивного в тому щоб псувати ігру іншій команді. Якщо ви зруйнували КЗЗ ви вже довели свою силу противнику, не потрібно над ним знущатися. Гранати всі лишні гранати гравці зберігають в КЗЗ їх противник не чіпає, далі переносяться в нову КЗЗ.
Військові ООН. Дозарядка на базі, або можуть викликати боєзапас на блокпост, гранати на блокпост не приносяться, кожен забирає свої на базі. Боєзапас переноситься в спеціальному ящику, можна відбити тоді військові залишуться без дозарядки на блокпостах, і перенести в свою КЗЗ.
Поранення кожен гравець відіграє контузію 5хв. потім ті хто захищенні бронежилетом і каскою при наданні їм допомоги залишаються в грі, до 30хв., при наданні їм допомоги медиком продовжують ігру до наступного попадання, Друге попадання 5хв. контузія далі ігрова смерть. Ті хто без захисту після відіграшу контузії ідуть за оживленням в мертвяк. Медик буде мати бинти тільки для перевязки військовополонених то ж ті хто з захистом самі на себе беруть бинти, можуть використовуватися повторно. В кого нема бинтів після контузії відправляється в мертвяк.
Допит. Буде протокол допиту в який заноситься данні про гравця протилежної команди, Запитання, час взяття в полон і допиту, Його підпис.
Співвідношення сторін Військові ООН/Північчний і Південний Ерлін : 40/30/30
[ATTACH=CONFIG]85171[/ATTACH]
http://io.ua/32830671
Нарахування балів:
Північний і Південний Ерлін –
Втримати військовополонених – 25б. за кожного
Втримати документацію – 20б.
Втримати грошові запаси - 15б. за кожен ящик(всього 2)
Втримати боєзапас – 25б.
За кожний захоплений і доставлений на вашу сторону ігровий артефакт додається відповідна кількість балів вартості артефакту.
Підрив одного з об’єктів – 15б., двох – 20б., трьох – 25б., чотирьох – 30б., всі п’ять – 75б.
Захват блокпоста – 5б.(забираєте колбу), захват трьох різних блокпостів – 30б.
Допит полоненого – 5б., за три допити – 30б.
Захоплення важкої артилерії – 5б., втримати до кінця гри - +15б. за кожну одиницю
Захопити ящик дозарядки в Військових ООН – 20б. (можливо тільки у випадку коли ящик відправили на блокпости, з бази військових не захоплюється)
Військові ООН -
Порятунок військовополонених - 25б. за кожного
Допит полоненого – 5б., за три допити – 30б.
Захват документації – 20б.
Захват Боєзапасу – 25б
На грі будуть прийматись добровільні пожертви на розвиток страйкболу в Червонограді (не більше 5 грн./люд.), Всім бажаючим полазити по ангарам мати ліхтарики, і ще ангар А6 зверху не ігровий.