0 - 0
Як на мене гра виявилась добре збалансованою (3 групи, по 5-7 чоловік), наповненою несподіванками (адже завдання на наступну годину - точку підриву - ніхто не знав) та оригінальною (в конверті вказано 3 точки, таліби вибирали любу з них та йшли її мінувати і утримувати 10 хв, поки САС і Антитерор визначались куди направитись). Звичайно не обійшлось без недоліків (загубили половину талібів після невдалої 1-ї спроби; снайперів люто штурманули автоматники, бо ті залишились без прикриття), проте в цілому свій фан думаю отримав кожен (і штурми, і стелс-прокрадання, і бабахи). А післяігрове частування на честь ДН самого Шайтан-Шаміля ще довго залишиться в нашій пам"яті :) Ще раз із Днем Народження, Шаміль, і прикріплюю парочку фото від наших дорогих Фотокорів!
[ATTACH=CONFIG]71455[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]71452[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]71453[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]71523[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]71524[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]71525[/ATTACH]
0 - 0
Коли буде наступна "вилазка" поблизу Червонограда-Сокаля? Хотілося б поспостерігати...
0 - 0
Приїхати подивитись "що воно таке" можна?
0 - 0
Анонс "Сталкер - Привид Зони" (тестова).
Дата: 27,07,2014 з 11,00 до 17,00. привила ФСУ
гра по мотивах сталкера, проект пілотний, обкатка правил для великого сталкера у вересні.
групіровки - тільки команди к-сть залежить від зареганих команд
(Бандити, Воєнні, Свобода, Моноліт)
в кожної своя база, вказується перед грою
внекоми і прокат (якшо будуть) - вольні сталкери
бар - по центру полігона - неігровий (без стрільби)
основні персонажі - Бармен (торгівля і квести)
монстри (привид зони, контролер) - розстановка артефактів
під час вибросу, неунічтожимі, тільки відганяти гранатами
на бази не заходять
воєнна складова - контроль території, конвертні задачі, конвой
вояки - кордон, патрулі, зачистки по наводці.
бандити - віджим/пошук артів; гоп-стоп вольних; штурми баз
моноліт/свобода/долг - штурми баз; віджим/пошук артів;
економічна складова - арти продавати бармену, брати у нього
квести (територія біля бару - без стрільби)
згідно розкладу гра триває 5-6 годин, кожні 1,5 години "виброс", тобто
всі хто не знаходиться в будівлях гинуть. тривалість вибросу 20 хв
монстри як уражаючий фактор матимуть пістолети, їх вбити не можливо
тільки відігнати (налякати) гранатою, паралізує на 4-5 хв (щоб втекти)...
Прошу зацікавлених відписати в темі:
Назву команди, к-сть учасників; дрес і бажану сторону