0 - 0
Якщо атакуючих раза в 3 більше ніж тих що обороняються, то атака нічим не буде відрізнятися від звичайних атак на базу в лісі де тримають кругову оборону: частина людей подавляє бійниці вогнем інші в цей час підбігають і кидають гранату (ну хоть одну думаю будуть мати атакуючі :) )
а ІМХО спрощувати атаки рикошетами це всерівно що вводити засоби типу гранат на спінінгу, коли їх перекидують за окоп, а потім підтягують катушкою шоб в окоп гранату затянути, воно якби тоже атаку спрощує, але от чи не страждають антураж і атмосфера?
0 - 0
Як є правило не користуватись стрільбою "навесом" - таке попадання за смерть не рахується, але там легше визначити
Здрасьте, а это еще с какой стати?!
Очень даже считается.
Может это у вас какие-то региональные заморочки, но в центральном регионе точно "навес" считается.
В правилах ФСУ и Милитариста об этом "привиле - навес не считается" нет ни слова.
нещитаєтьсьо в правилах ARW тільки, настікьки памятаю.
0 - 0
Організаторам + 500. Думаєте за зручності для всіх. :P
АЛе.
Ці правила на рахунок " 20 хв. стріляємо блок пост рушиться", ІМХО, ВИчате, але нісинітниця серйозна :? ... ні на одній ігрі такого не бачив і не чув... навіть тяжко представити скільки буде нарікань гравців на це... :arrow:
кто не понял: про 20 мин и т.д. это debris для примера написал, никто такого делать не собирается:)
хтось закричить:
- " МИ ТУТ 20хв СТРІЛЯЄМО ВАЛІТЬ ВЖЕ В МЕЕРТВЯК, БЛОК ПОСТ РОЗВАЛИВСЯ"
у відповідь:
- "А ТИ ІЗ МАЛОЮ ІНТЕНСИВНІСТЮ ВОГНЮ СТРІЛЯВ, СИДИМО ШЕ 20хв"
ТІки уявити собі таке... грі одразу -10 балів. :(
Висновок: Як сказано вище більш доствідчинми гравцями.... нема чого експерементувати на такій грі - це 100%.
якщо вже на те пішло то краще вже змініть правило по щитам, що їх можна кидати при смерті на землю.. а там вже хто його підбере... так в атакуючої сторони збільшаться шанси. ;)
П. С. І взагалі неможу зрозуміти зміни напрямку думок організаторів. На минулій грі робилося ВСЕ що Б зброя була останнім фактом в грі :!: ... шо б зменшити кількість простих пострілюшок. А тут пішла така ОПІКА над бойово складовою даної гри. :?:
Такі станції як ГАнза і ПОЛІС взагалі б немали воювати, бо в такому випадку все метро могло зруйнуватись. Звісно я розумію що в гри своє життя і так сталось що на М1 ці станцію воювали. Глобальних воїн, як на мене, взагалі немає бути в даній грі. :idea:
П.П.С. Як би там не сталося, гра всерівно має бути БОМБА :!: Неможу дочекатсь :)
Все вище сказане - ІМХО.
0 - 0
нещитаєтьсьо в правилах ARW тільки, настікьки памятаю.
Можливо, пам"ятаю точно що десь це читав :)
ГАнза і ПОЛІС взагалі б немали воювати
Ганза так би і не воювала, якби підлі зрадники не напали на нас :)
0 - 0
В условиях метро что-б взять хороший дот - есть 2 варианта либо щиты либо дым, поскольку дым отпадает однозначно, то остаётся разрешить больше щитов и гранат или оставить всё как есть. Я против смерти от рикошета.
Мне непонятно с чем связан запрет на трассирующие шарики. Уж где-где, а в метро им самое место! всё-равно ведь обыскивать всех будут, проверили. что у игрока 500шаров и всё. для быстрого подсчёта насыпьте 500 шаров в банку/колбу стеклянную и маркером черту проведите. Точность конечно +/- 10-30 шариков, но это ТАКАЯ МЕЛОЧЬ по сравнению с тем, какую красоту приобретут бои в метро!!! лично я не собирался трассерами стрелять и не буду, но очень приятно будет такое увидеть. Да и смогут трассеры +насадки к ним на метро привезти ЕДИНИЦЫ людей, а оргам экономия, человек платит как все, а шары ему выдавать не надо.
Уж лутше на вопрос с ТРАССЕРАМИ голосовалку поставьте.
Кто такого-же мнения пишите тоже, орги РЕАЛЬНО пытаются сделать игру лутше, за что им РЕСПЕКТ, дык давайте покажем им, что ТРАССЕРЫ в метро, это то, что мы хотим там видеть. :)
0 - 0
вот интересено - как много народа в той команде , в которой ты состоишь , применяют постоянно трассеры?
трассеры и насадки для засветки всетаки дорогое удовольствие , и они только для антуража в основном (краасива)
единственная полезность их в поле ночью - целеуказание для группы, но фонарь или лазерный целеуказатель групповой как бы проще
в пределах тунелей шахты целеуказание трассерами ?
да и все в основном трассеристы применяют смешанную систему заряжания - к 3м трасеры и обычные шары
рикошеты ты не отследишь ими все равно
0 - 0
Я за рикошет (чтоб рикошет был смертью) когда в тебя попали а ты в темноте и невидно рикошет или нет.
50% людей в темноте будут щитать прямое попадание рикошетом (будит много Маклаудов, а их и так хватало на первом МЕТРО).
0 - 0
Я за рикошет (чтоб рикошет был смертью) когда в тебя попали а ты в темноте и невидно рикошет или нет.
50% людей в темноте будут щитать прямое попадание рикошетом (будит много Маклаудов, а их и так хватало на первом МЕТРО).
всетаки рикошет можна відрізнити і відчути (по попаданню),а люди які стріляють рикошетами то по простому принцепу в полу мраке і шара толком непобачуть куда його відрикошетило
0 - 0
на даній грі рекошет повинен вбивати. Інакше буде куча ненавмисного маклаудства.
0 - 0
вот интересено - как много народа в той команде , в которой ты состоишь , применяют постоянно трассеры?
Ну у меня есть трассеры, и магазины для них, Орги разрешат - буду стрелять. Целесообразность..... незнаю, если даже по приколу.
Кстати Орги: можно я 50 шаров трассеров возьму вместо 50 ваших.