Карта для друку :
http://f.io.ua/img_aa/full/3520/48/35204873_f.jpg
Карта доїзду постом вище.
[video=youtube;qp_wAeBdJgM]
https://www.youtube.com/watch?v=qp_wAeBdJgM[/video]
Співвідношення сил : Урядові війська/
Партизани, як
3/2
Сценарій :
Урядові сили на початку гри рівномірно розташовуються на головній базі ( Склад) та двох шахтах, кожна з яких упевні періоди видає один з ресурсів, як вказано на відео вище. Ресурси доставляються з шахт на склад за маршрутом на вибір : грубий пунктир на карті - обовязкові ділянки маршруту для контейнерів, охорона може пересуватись будь як і будь де. Тонкий пунктир - необовязковий маршрут до точок.
Для переноски ресурсів у урядовців є контейнери. Контейнери видаються зі складу за розкладом :
1. 11.20.
2. 13.00.
3. 14.20.
За один раз у контейнері можна перенести на базу з шахти тільки один з ресурсів. Коли на Склад заливаеться порівну першого та другого типів ресурсів з різних шахт - на виході отримується продукт, який зараховуеться стороні – 2 бали. Продукт вже не можна красти і зароблені за нього бали закріплюються за урядовою стороною до кінця гри.
Партизани можуть відібрати контейнер у вбитих урядовців і пробувати тягати ресурси до себе на базу, і навпаки урядовці можуть відбити контейнер у партизан.
Людина яка переносила контейнер при виході із строю (підрив, влучення кульки ітд) 10 хвилин стоїть на місці де її вбили з піднятим до гори кониейнеромю За цей час контейнер можуть забрати свої або чужі гравці. Після 10 хвилинного очікування, якщо ніхто не забрав трофей – іде в найближчий мертвяк і там оживає разом з контейнером.
Партизанам красти раніше зазначего часу зі складу урядових сил контейнери, які ще не допущені до гри не можна !
Окрім добутих ресурсів, на головному складі та біля шахт зберігаються запаси «побочної» але дуже потрібної для виробництва наркотків речовини. Партизани, які промишляють контрабандою через кордон зацікавлені у цій речовині. Кожні 2 ємності з речовиною захоплені партизанами та доставлені на свою базу - дають партизанам на кінець гри по додатковому 1 балу. Ємності можуть переносити любий гравець, але не більше 1 шт. в 1 руки. Звичайно, урядовці можуть на протязі гри відбивати і повертати цей ресурс до себе.
Командирам сторін будуть видані конверти з додатковим завданням , відкрити їх можна буде у вказаний час. Виконання завдання приносить додаткові бали, але його можна проігнорувати.
Оживлення : вихід з мертвяка кожні пів години. 11.30, 12.00, 12.30 .... ітд.
Оргпитання :
Збір на парковці 10.00
Шикування – ділення, пожертви на організацію 10.20
Вихід на позиції, облаштування баз 10.40
Старт гри 11.20 з баз.
Закінчення гри 16.00
Збір , результати – 16.30 на 2 базі.