[CENTER]
Анонс гри "ЗЕЛЕНИЙ КОНВОЙ"
Дата проведення 11.09.2016[/CENTER]
Шикування та інструктаж – 10.00 (парковка)
Початок гри – 11.30
Час завершення - 17.00
Прокат – дозволений, якщо особа вже певний час грає ала поки не має свого спорядження.
Сторони – місцеві збройні сили, сили спеціальних операцій.
[CENTER]
Частина І (ігровий час 3 години початок 11.30, завершення 14.30)[/CENTER]
Місцеві збройні сили (МЗС) країни «Х»
Основні завдання:
- зберегти у таємниці місця розташування об’єктів,
- у разі їх виявлення - захистити.
У розпорядженні МЗС штаб (який не атакується противником, він же мертвяк) та 3 об’єкти розміщених у різних квадратах.
Додаткові завдання:
-Організувати патрулювання квадратів у яких розміщенні об’єкти (патруль – не більше 3-х осіб);
-Тричі (раз на годину) провести конвой з кейсом з точки А в точку Б в якому буде міститись інформація про місце розташування одного з об’єктів. Є три можливих маршрути проведення конвою . Ворогу відомі квадрати в яких розміщенні дороги по яким може пройти конвой, а також час початку конвою. Конвой рухаеться по дорозі +/- 10 метрів від дороги. Після першого контакту обмеження щодо маршруту слідування знімаються. Обмеження в часі - конвой має 30 хв. щоб досягнути точки призначення. Якщо конвой не встиг у точку призначення але координати обєкта залишились для ворога невідомими - жодна з команд не отримує бали. Носій чумадана у разі ігрової смерті далеко не відходить, а тихенько сидить або лежить, що би потім повернути чумадан до штабу МЗС.
Бали – по 1 балу за кожен проведений конвой та збережену базу.
Оживлення – після 5 хв перебування в штабі
Сили спеціальних операцій країни «А»
Завдання:
Визначити місця розташування об’єктів, перехопити конвої. Як виглядає визначення місця розташування обєкта - зайти об’єкт та переписати спеціальний код під прапором. Перехоплення конвою - головна мета захопити чумадан, взяти з нього листок з координатами обєкту, листок доставити в ЦСО або передати цю інформацію по радіостанції. Чумадан з собою не забераємо!!!! Взяли листок з координатами, чумадан лишили на місці.
За кожну розвідану точку та перехоплений конвой по 1 балу.
Оживлення після 5 хв в Центрі Спеціальних Операцій.
Обмеження для обох сторін - 1 бункер, необмежена кількість механ.
Дозарядка лише у штабі МЗС та ЦСО.
[CENTER]
ІІ Частина (ігровий час 2 година, початок о 15.00)[/CENTER]
ЦСО отримує точні координати об’єктів та протягом двох годин має почергово захопити всі три об’єкти.
Оживлення кожну 10-ту хв. – 100 м від об’єкту у протилежну сторону від напрямку атаки, маркується кіперною стрічкою.
За захоплений об’єкт по 1 балу.
МЗС – обороняє об’єкти
Після ігорової смерті гравець переходить на наступний обєкт і там оживає для послідуючого його захисту.
Карта локаціїї - http://io.ua/35091160
Особливі примітки:
1. Гра закінчується о 17.00. Тому, якщо ви не можете приймати участь у грі до її завершення краще пропустіть.
2. Реєстрація у цьому чаті - назва команди та кількість людей. Це важливо!!! Гра відбудеться при наявній кількості гравців від 40 осіб.
3. О 10.00 шикування!!!! Тож коли приїхати на парковку та почати збиратись це Ваше рішення.