2 thanks
2 - 0
9 повідомлення
Почистить контактную стоит. Бывает, из-за пыли и нагара от прошлых коммутаций без ключа образуется тонкий слой грязи. Если к нему добавить влагу осенней погоды, получается токопроводящий слой. При проверке мультиметром на 200 ом - 1к не реагирует. А для открытия полевика потенциала хватает.
0 - 0
долго меня не было дома, но вчера дошли руки: проверил резистор 30к - не работает;
выпаял и проверил резистор - работает, дает 30к сопротевления. впаял другой 30к резистор и отстрелял пару магазинов - замыканий не было.
спасибо за помощь
2 thanks
2 - 0
9 повідомлення
Читая сообщения о тюнинге М-серии, да и вторых гиров, возник интерес: какой внешний диаметр проводки будет идеальным?
Интерес именно с конструктивной стороны. Чтобы провод хорошо проходил под дельта-рингом и внутри второго гирбокса.
Например, внешний диаметр AWG 18 в силиконе. В самый раз или не всегда влезает и надо пилить? Или же можно чуть толще провод пропустить?
Прошу мастеров поделиться своими мыслями на этот счёт, кому не жалко времени.
0 - 0
Силіконова ізоляція має перевагу у високій температурній стійкості. Усе решта у ній самі недоліки - значна товщина і низька механічна стійкість.
Страйкбольні приводи не мають таких робочих режимів, де температурна стійкість була б необхідною. Вінілова ізоляція проводів 1-1,5 кв.мм не буде перегріватися.
Тому нема сенсу ставити у привод провода у сіліконі. До того ж, 18 AWG це 0,82 мм.кв, що замало із точки зору падіння напруги. Хоча й працюватиме.
Провода у силіконі використані у авіа- і автомоделізмі, де є постійне навантаження проводки значним струмом, і суттєві вимоги до маси проводів.
Проводка ж у приводі - має невелике навантаження, у межах довготривалої струмової стійкості вінілової ізоляції проводів перерізом 1-1,5 кв.мм.
При цьому ніякого довготривалого навантаження і близько немає, привод працює із надзвичайно низьким ПВ(протяжність включення, зазначається у відсотках).
Всередині гірбокса вер.2 я прокладав провод 2.5 мм.кв, у ізоляції із термоусадки. Це був мій перший досвід, на моєму першому автоматі, СА МП5, вже два гірбокси в ньому замінені, і ця проводка досі працює. Хоч маю зазначити, що 2.5 мм.кв це занадто, у приводі нема потреби у проводі такого перерізу.
2 thanks
2 - 0
9 повідомлення
Всередині гірбокса вер.2 я прокладав провод 2.5 мм.кв, у ізоляції із термоусадки. Це був мій перший досвід, на моєму першому автоматі, СА МП5, вже два гірбокси в ньому замінені, і ця проводка досі працює. Хоч маю зазначити, що 2.5 мм.кв це занадто, у приводі нема потреби у проводі такого перерізу.
Тобто це приблизно 1.8мм + 2*0.3мм = 2.4мм діаметр.
Провода у силіконі використані у авіа- і автомоделізмі, де є постійне навантаження проводки значним струмом, і суттєві вимоги до маси проводів.....
У моделістів своя пісочниця. Не будемо їх торкатися в цій темі.
Силіконова ізоляція має перевагу у високій температурній стійкості. Усе решта у ній самі недоліки - значна товщина і низька механічна стійкість.
Страйкбольні приводи не мають таких робочих режимів, де температурна стійкість була б необхідною. Вінілова ізоляція проводів 1-1,5 кв.мм не буде перегріватися.
Тому нема сенсу ставити у привод провода у сіліконі. До того ж, 18 AWG це 0,82 мм.кв, що замало із точки зору падіння напруги. Хоча й працюватиме.
Ось заради першого недоліка я і хочу скористатися досвідом мастерів у страйкболі. Є в мене намір цей нідолік зменьшити чи усунути.
Другий недолік, це якийсь невдалий досвід. Бачу в цій темі твоє повідомлення вісім років тому, читав подібні на інших ресурсах десятирічної давності. Сам купував СІФ з Німеччини в 2011, який віявився гірше радянських дротів у фторопласті та ні в яке порівнення не йде з сучасними у сіліконі. Можливо, тоді ще не навчилися його готувати? ))
Не маю наміру спорити на цю тему, краще ще пару експериментів проведу.
2 thanks
2 - 0
9 повідомлення
0 - 0
Ребята, есть привод М60 А&К. У него реализован блок управления скоростью. Что посоветуете? Убирать его и ставить ключ. При осмотре на сколько я понял блок собран на двух мосфетах