0 - 0
уродски-гламурно и не антуражно, ИМХО
В продолжение гламурной темы....
0 - 0
2 повідомлення
з анодуванням не все просто. сплави, які придатні для литва, анодуються вкрай погано. через вміст кремнію чи цинку в них. навіть вироби, які мають на поверхні сліди токарної/фрезерної обробки з імовірністю 95%-литво з знятим припуском для краси і точності посадочних розмірів. інакше б їх ціна була як у бойового. по аналогії з цивільними виробами- саме тому китайський ліхтарик коштує дешевше батарейок.
баді М4 від P&J(A&K а також DiBoys попередніх серій) в ході експериментів(на заводі, де анодую серійно власні вироби з дюралі) перетворив на брухт. тобто барвник ліг нерівномірно і практично весь витерся об зовнішні предмети. підняти струм чи температуру процесу - не варіант, получаться раковини в металі. антуражно хіба для моделювання постапокаліпсису, але не регулярних військ.
0 - 0
При покраске коллиматорного прицела с помощью аэрогрофа краска может попасть внутрь изделия?
Як пощастить! Якщо не будеш близько підносити аерограф то не повинна.
0 - 0
При покраске коллиматорного прицела с помощью аэрогрофа краска может попасть внутрь изделия?
Нет, прицелы в оновном все герметичны .
0 - 0
Вопрос знатокам! Как осуществить сие? я так понимаю это какая-то мудрая покраска?
[ATTACH=CONFIG]31248[/ATTACH]
0 - 0
ничего премудрого. Тонкий слой краски в тане и снимается потом ватой-спиртом в тех местах, где не нужно "запыление", и нулевкой , где нужны "потертости".
0 - 0
Доброго дня! В мене така проблема:під час бою мій М14 ЕБР дав тріщину над цевйом. Пробував клеїти супер клеєм результат безуспішний...Порадьте чим його заклеїти назавжди. Знайомі казали що можливо холодною сваркою але думаю краще пораду запитати у профі. Дякую. :)
0 - 0
2 повідомлення
литтєві сплави не варяться, інакше б аргонна зварка допомогла. а холодна- до 30грн за упаковку - не варто навіть пробувати. вона має адгезію тільки сама до себе, з часом відвалюється повністю. радикально- це вифрезерувати зламаний кусок і зробити вставку з дюралі або сталі, на болтах. можна втоплену на 0,5мм і зверху вже декоративно холодну зварку чи епоксидку. з подальшою шліфовкою, бо має усадку при застиганні. супер клей, як і епоксидка- на холоді втрачає еластичність, стає крихким.
якщо є фото дефекту- можна детальніше подумати. якщо це слабе місце у всіх серійно- тим більше.