9\10\21
18:00 Заїзд, реєстрація.
21:00: шикування, брифінг; 21:30 вихід на позиції
22:00 стартнічної фази гри.
03:00 кінець нічної фази гри,
10\10\21
8:00-9:00 сніданок
10:00 Шикування, брифінг
10:30 вихід на позиції
11:00 страт денної фази гри
https://www.facebook.com/mykola.golubev.3Чати для обговорення.
Telegram:
https://t.me/joinchat/JWjcjxhhSv1JLV4OGaGVfw
группа у Facebook
https://www.facebook.com/groups/4587960761313225
https://airsofter.world/ua/game/2636
Легенда:
Колумбія , 90-ті
Смерть Пабло Ескобара розв’язала руки конкуруючим картелями. Почалась нова війна за ринок збуту кокаїну. Оперативники «DEA» не справляється з перекриттям усіх потоків наркоти тому викликають на підмогу військових.
ЗАГАЛЬНІ УМОВИ МІСІЇ.
Наркомафія
Кожний картель повинен кожні 30хв транспортувати сировину до лабораторії де буде виготовлятись кокаїн. Після цього кожні 15хв.транспортувати пачки з готовим продуктом на кордон з сусідньою країною та продати одному з 3-х дилерів(під час торгів, навколо торговця радіусом 30м. бої не ведуться. )
Картелі можуть пересуватись на техніці.
При облаві (приїзду DEA) усі учасники торгів потрапляють в полон.
Гравець, який несе товар, при попаданні в нього 5 хв. відігрує мертвого, в цей момент будь хто(свій чи гравець з іншого картелю, поліцейський, чи військовий) може забрати в нього товар. Якщо цього не сталось то готовий продукт несе в лабораторію та рухається на мертвяк.
Об’ЄДНУВАТИСЬ Картелям КАТЕГОРИЧНО ЗАБОРОНЕНО
Картель Дона Алехандро (синя сторона)
(«Дрескод»: Не принципово але бажано Цивільний одяг, можна розгруз на цивілку, кольорові сорочки, балахони, можна комбінувати з камуфляжем, тощо.)
Завдання 1. Зберегти плантації(ферми)коки.
Завдання 2. Постачати наркосировину з ферми в лабораторію.
Завдання 3. Забезпечити охорону та функціональність нарколабораторії.
Завдання 4. Здійснити трансфер кокаїну з лабораторії до кордону сусідньої країни
Завдання 5. «Віджати» плантації, товар в конкурентів, заробити більше грошей з продажу товару.
Картель Дона МАРІАНІ (жовта сторона)
(«Дрескод»: Не принципово але бажано Цивільний одяг, можна розгруз на цивілку, кольорові сорочки, балахони, можна комбінувати з камуфляжем, тощо.)
Завдання 1. Зберегти плантації(ферми)коки.
Завдання 2. Постачати наркосировину з ферми в лабораторію.
Завдання 3. Забезпечити охорону та функціональність нарколабораторії.
Завдання 4. Здійснити трансфер кокаїну з лабораторії до кордону сусідньої країни
Завдання 5. «Віджати» плантації, товар в конкурентів, заробити більше грошей з продажу товару.
DEA.-(Управління по боротьбі з незаконним обігом наркотиків.) («Дрескод»: Будь яка форма НАТО)
Пересуваються тільки по кордону між країнами на техніці, беруть в полон торговців, знищують бійців наркокланів, а також поліцію яка в той момент працює на наркомафію.
Військові («Дрескод»: Будь яка форма НАТО)
Завдання1. Знищити плантації
Завдання 2. Знищити нарколабораторії.
Завдання 3. Недопустити наркотрафік через територію до кордону сусідньої країни
Завдання 4. Забезпечити охорону своєї бази від нападу бійців наркомафії.
Військові працюють по всьому периметру.
Корумпована поліція Колумбії (Найманці)
(«Дрескод»: Однотонна форма, розгрузка, чорна або зелена шапка,чи балаклава)
Завдання 1. За домовлену плату (гроші, товар, та інше) працювати на клан.(на час виконання місії, один конвой, відсоток від продажу, по домовленості). Наймати поліцейських можна тільки через Начальника поліції в департаменті поліції. За гроші можуть працювати на дві, і на три сторони.
Інкасатори: («Дрескод»: Будь яка форма)
Мінімальна група (3ч), здійснює по території бойових дій переміщення грошових знаків. Час і маршрут відомі тільки оперативникам DEA
ДОДАТКОВО:
Дилери не озброєні. Їх інтерес та завдання купити подешевше на кордоні кокаїн.(відповідно прийдеться торгуватись).
Торговці можуть звернути торгову точку у випадку небезпеки зі сторони DEA.
На грі буде присутня техніка. Техніка може бути уражена пострілами з ГП, РПГ, фугасами. Водії мають імунітет, тому велике прохання по них не стріляти, це безперспективно.
Після попадання в радіусі 2м. запускається дим, техніка вважається уражена та зупиняється. Після ураження техніку можна захопити, для цього в радіусі 1м. від техніки повинен знаходитись гравець якій імітує її ремонт(в цей момент гравець не стріляє). Ремонт триває 15хв. після чого техніка вважається захопленою і працює в інтересах команди, яка її захопила. Клан повинен встановити прапор свого кольору на машину.
Також будуть додаткові бонусні місії
- Мертвяки кожні 15хв. (12:00, 12:15, 12:30, 12:45 і тд.)
- Заряджати магазини(бункери або механи) можна тільки на лабораторіях, базах або на мертвяку без очікування оживлення. Кількість механ не обмежена.
Кількість бункерів обмежена, тільки 1шт
- Попадання в «зброю» виводить основну зброю з ладу. Після чого можна користуватись альтернативною, або зайти і вийти з мертвяка не чекаючи оживлення.
- Позначення мертвого червоною пов’язкою на голові !!!!
З кожною одиницею техніки та на всіх ключових базах будуть знаходитись ігромайстри.
УВАГА!!!
Після гри буде смачна вечеря !