ГРА «СУДНИЙ ДЕНЬ 3»
ДАТА ПРОВЕДЕННЯ: 11-12.09.2021
МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ: полігон "Артбаза" м. Славута (ігрова площа збільшена в 3 рази упорівнянні з 2020 роком)
ОРГАНІЗАТОРИ: СПК «Ядерні пірати» , ГО «Нетішинська Самооборона"
ГЕНЕРАЛЬНИЙ СПОНСОР - магазин "STRIKESHOP"
За підтримки Славутської міської ради та ВЧ А1038
Електроніку для гри надає "МАЙСТЕРНЯ" м.Вінниця
Партнер гри - AirsoftCoffee
Телефон для зв`язку з оргами - 068 0291905 Варан
Довідки по сценарію - 098 2256081 Депутат
На грі буде оренда зброї від генерального спонсора https://strikeshop.com.ua STRIKESHOP!!!
Вся ігрова зброя та ігровий процес - згідно з новими правилами, прийнятими голосуванням командирів страйкбольних команд України 07.07.2020- https://airsoft.ua/blog/airsoft-rules
Штурмові гвинтівки - 137.84 м/с (шар 0.2г) +-3м/с (на похибку хронографа)
Кулемети - 158.11 м/с (шар 0.2г), мінімальна дистанція 20м +-3м/с (на похибку хронографа)
Снайперські гвинтівки - 200 м/с(шар 0.2г), мінімальна дистанція 30м +-3м/с (на похибку хронографа)
Вторичка - 122.47 м/с (шар 0.2г) +-3м/с (на похибку хронографа)
СНАЙПЕРИ обов`язково мають мати вторичку!!!
Перед початком гри буде обов`язкове ХРОНОГРАФУВАННЯ (на цей раз вже точно!)
Мало того під час гри таємні судді матимуть право провести хронографування зброї любого гравця (при виникненні спірних ситуацій)
Тільки після проходження хронографування гравець буде допущений до письмової реєстрації на полігоні.
Вайбер чат https://invite.viber.com/?g2=AQBjZ%2...af3XGhOTKaWALt
Телеграм чат https://t.me/joinchat/GUE7lRBoO_UrFQVOJhp-Cg
Реєстрація у телеграмі в групах Канібалів/Поселенців/Воронів
РЕЄСТРАЦІЯ починається 01.07.21 і завершується 07.09.21
Тема для реєстрації: РЕЄСТРАЦІЯ
ВХІД НА ГРУ: Платний, для зареєстрованих до 09 вересня 2021 включно у розмірі 400 грн з учасника , у день гри на полігоні 500 грн.
Карта приватбанка 5168 7422 2517 4782 Камозін Юрій Миколайович .
Призначення платежу не вказувати, після оплати писати мені в Лічку, або у фейсбук https://www.facebook.com/yuriykamozin або у вайбер 098 2256081.
- кількість людей, місто, команда, бажана сторона, контактний номер і ФіО платника!!!
Буде ПОЛЬОВА КУХНЯ ДЛЯ ВСІХ
– вечеря о 20:00 по закінченню денної фази гри.
- завтрак о 8:00 (круасани для всіх)
Буде діяти наметове містечко поза територією Артбази (місцерозташування табору НЕ змінилось) . Cтоянка машин поруч. НАМЕТИ привозити з собою!!!
У таборі - БЕЗКОШТОВНА КАВА, релакс-зона, страйкбольні магазини, майстер з ремонту приводів, лікар (справжній), туалет, сміттєві баки
Транспорт на грі : УАЗ, МАЗ, КАМАЗ, ГАЗ-66 та ін
Примітка, під час основної гри:
- в разі початку гри в алкосвінострайк БАН;
- в разі виявлення осіб під сильнодіючими препаратами БАН.
Комплектація бійця:
- захисні окуляри чи маски
- позначення вбитого: біла чи червона пов`язка;
- засоби зв’язку;
- підсвітка пострілу або ліхтар
- червоні ліхтарі для позначення мертвого
Додаткові правила та обмеження
* Шари, дими, вогі, гранати можна використовувати в денній фазі гри в необмеженій кількості
* Після влучання в любу частину тіла, амуніції чи зброї - одразу вбитий! (наявність СІБЗ ніяких бонусів не дає!)
* Перезарядка ВИКЛЮЧНО на своїх базах або мертв"яках!
* під час нічної фази ЗАБОРОНЕНО використовувати воги через небезпеку отримати травми.
БАЛАНС СТОРІН
КАНІБАЛИ - 33% гравців - "сині маркувальні пов`язки"
ПОСЕЛЕНЦІ - 33% гравців - "червоні маркувальні пов`язки"
ВОРОНИ - 24% гравців - "жовті маркувальні пов`язки"
Конвой - 5% гравців - "без маркування"
Зелені чоловічки - 5% гравців - "без маркування"
Розрахунок на орієнтовну загальну кількість 200 чоловік.
Якщо на якусь зі сторін буде перебор по реєстрації гравців, організатори залишають за собою право перекидати останніх зареєстрованих гравців до інших команд!
Полігон новий, великий, багато будівель. ліс, перепади висот....
координати входу на локацію
https://goo.gl/maps/H8Rpd6LmG9qhr1LR8
Жовтим кольором позначені межі локації на минулорічному "Судному дні 2"
РОЗКЛАД:
УВАГА. Для підняття їгрової дисципліни - гра розпочинається згідно з розкладом!
НІХТО НЕ БУДЕ ЧЕКАТИ ТИХ ХТО ЗАПІЗНИВСЯ!!!
Ті хто не встиг на початок гри, потім самостійно шукають свою команду на локації!
Субота, 11.09.21 р..
08:00- 09:00 - хронографування
09:00 –реєстрація ,інструктаж з техніки безпеки та шикування.
10:00 – брифінг
10:20-11:00 доставка транспортом гравців та облаштування баз
11:00 - старт гри для Поселенців/Канібалів/Воронів
11:00 - видача перших завдань Поселенцям/Канібалам від оргів
19:00 - фініш денної фази
20.00 – вечеря (польова кухня)
21:00 - шикування та брифінг
21:30 – вихід на позиції
22:00 - початок нічної фази гри
01:00 – фініш гри
Неділя, 12.09.21
08:00-09:00 – завтрак (круасани, чай, кава для всіх)
10:00 - проведення конкурсів - бої на ножах, бої на пістолетах, метання ножів.
12:00 - шикування, нагородження, підведення підсумків.
ЛОКАЦІЯ
На локації дуже багато будівель з вікнами, частину з них було закрито плівкою. Прохання не бити скляні вікна (:
У відкриті будівлі заходити можна, у закриті – не можна!
На покрівлі вилазити не можна!!!
Перекривати автодороги та будувати на них барікади не можна!!!
ВІЙНА ВСІХ ПРОТИ ВСІХ!
Всі сторони ворогують між собою.
ДОГОВОРНЯКИ між сторонами ЗАБОРОНЕНІ! Будь-яке об`єднання сторін ЗАБОРОНЕНО!!!
Штраф за помічений локальний договорняк - мінус по одній ампулі антидота з кожної команди. Контроль по договорняках будуть вести організатори, результат та штрафи по помічених договорняках будуть озвучені наприкінці гри (тому можуть бути неприємні мінуси по ампулах (: )
"Судний день 3" є продовженням цієї серії гри.
* З "Судного дня 2" у Канібалів/Поселенців та Воронів залишаються лікарі (по 2 на кожну сторону).
* З "Судного дня 2" у Канібалів/Поселенців залишаються на базах по 5 ампул антидота, які вони захопили під час попередньої гри.
* З "Судного дня 2" у Воронів відсутні ампули з антидотом.
* З "Судного дня 2" у Канібалів/Поселенців є по 2 ключи від Сховища антидота.
* З "Судного дня 2" в Сховищі залишилось 4 ампули з антидотом.
ОСНОВНІ СТОРОНИ:
- «ПОСЕЛЕНЦІ» - групування захисників міста, що складається з персоналу в’язниць, поліції, лікарні і лабораторії (33%). Червоні маркувальні пов`язки. 1 закріплена одиниця техніки.
- «КАНІБАЛИ» - групування бандитів, що складається з мародерів, людоїдів, зеків (33%). Сині маркувальні пов`язки. 1 закріплена одиниця техніки.
- «ВОРОНИ» - поліцейский спецназ (24%); Жовті маркувальні пов`язки. 1 закріплена одиниця техніки.
- у кожної з 3-х основних сторін буде своя стаціонарна база. Місцезнаходження баз інших сторін по сценарію гри НЕВІДОМА і надаватися оргами не буде.
- кожній стороні на початку гри буде видана карта з позначенням своєї бази та своїх мертв`яків
- знайти інформацію про місце розташування баз противників можна буде лише відслідковуючі переміщення противника по локації.
ДОДАТКОВІ СТОРОНИ (Ці сторони не є ворогуючими та можуть допомагати один одному).
- «КОНВОЙ» - охорона конвою та лабораторії (5%), без маркування (дрескод мультикам, мтп). Реєстрації за цю команду не буде, їхній склад визначений оргами заздалегідь. У конвою база на самій лабораторії.
- "ЗЕЛЕНІ ЧОЛОВІЧКИ" - група військових, непідконтрольних уряду (5%), без маркування (дрескод піксель). Реєстрації за цю команду не буде, їхній склад визначений оргами заздалегідь. Бази зелені чоловічки не матимуть. Вони можуть воювати де завгодно на локації, ніяких обмежень немає (можуть нападати на сховище, схрони, бази та ін)
«МЕРТВ`ЯКІ»- стаціонарні, в кожної команди свої:
для Канібалів - 3 мертв`яки
для Поселенців - 3 мертв`яки
для Воронів - 3 мертв`яки
для Зелених чоловічків - 2 мертв`як
для Конвою - 1 мертв`як
Очищення мертвя`ків кожні 15 хвилин. (10:00, 10:15, 10:30 .....). На кожному мертв`яку буде встановлений звуковий таймер, який буде сповіщати час очищення мертвяка. На локації мертв`яки будуть позначені кіперними лєнтами (хрести) або фарбою.
Блокувати вихід гравців з мертв`яків ЗАБОРОНЕНО (не можна сидіти в засаді і відстрілювати тих, хто виходить з мертв`яку)
На початку гри, коли команди будуть атакувати Лабораторію, щоб забрати своїх додаткових лікарів, в районі лабораторії будуть
діяти по 1 мертвяку для Поселенців/Канібалів/Воронів.
БАЗИ КОМАНД
Особливості штурму баз команд (Канібалів/Поселенців/Воронів).
На штурм кожної бази дається лише 20 хвилин! Отже атакувати бази можно виключно по часах: з 12:00 до 12:20, 13:00 до 13:20, 14:00 до 14:20, 15:00 до 15:20, 16:00 до 16:20, 17:00 до 17:20, 18:00 до 18:20.
- Після вдалого штурму бази, лікар атакуючої команди забирає 1 ампулу з бази, та вся команда атакуючих покидає базу супротивника і відходить мінімум на 100 метрів від бази.
- Якщо штурм виявився невдалим, то вся команда атакуючих о 13:20, 14:20, 15:20..... покидає базу супротивника і відходить на 100 метрів від бази
Таким чином з 12:20 до 13:00, 13:20 до 14:00, 15:20 до 16:00..... наближатись ближче 100 метрів до бази супротивників НЕ МОЖНА.
- Утримувати базу суперників НЕ МОЖНА!
ВОРОНИ мають право штурмувати бази Поселенців/Канібалів ВИНЯТКОВО ПОЧЕРГОВО.
Наприклад, якщо Ворони штурмували базу Канібалів (взяли або не взяли ії), в 12:20, .... вони покидають цю базу, та далі повинні штурмувати базу Поселенців. Штурм цієї бази можливий лише з 13:00 до 13:20,14:00 до 14:20 , ....!!! І так далі.
(організатори по можливості будуть періодично знаходитись на базах, щоб було меньше непорозумінь)
На базах в ящиках з антидотом будуть стояти звичайні часи. Оборона сама слідкує за часами і в 12:20, 13:20, 14:20 .... хвилин гравець оборони бере фанатську дудку з ящика і дає сигнал про закінчення штурму. Після цього атака завершується і атакуючі відходять на 100метрів.
ЗАВДАННЯ СТОРІН:
1. ПОСЕЛЕНЦІ:
на початку гри
- захоплення собі одного лікаря на команду (інформація про їх місцезнаходження, квадрат на мапі, буде видана командиру об 11:00 по радіозв`язку/телефоном/у конверті)
- у лікарів будуть конверти з позначеним координатами Сховища з антидотом (квадратом на мапі)
Основне завдання:
- захоплення у сховищі ампул з антидотом та доставка його до себе на базу (заходити в Сховище можна лише раз на півгодини після відповідного сигналу, забирати за раз можна лише одну ампулу!!!)
- складування на своїй базі ампул в ящик (ящик повинен бути на видному місці !)
- охорона своєї бази (не дати заволодіти ворожим сторонам антидотом)
- збір на локації інгредієнтів для виробництва антидота в лабораторії (порошок та ампули). В лабораторії лікар може обміняти інгредієнти на ампули з антидотом один раз на 15 хвилин. (подробиці нижче в розділі "Інгредієнти антидота")
Другорядні завдання:
-штурм баз противників (Канібалів/Воронів) та крадіжка антидота з подальшою доставкою його на свою базу (забирати за раз можна лише одну ампулу!!!). Після вдалого штурму бази Воронів/Канібалів, лікар Поселенців забирає 1 ампулу з бази, та вся команда Поселенців покидає базу супротивника. Наступний штурм цієї бази можливий лише з 13:00 до 13:20, 14:00 до 14:20, 15:00 до 15:20 ....!!!
- якщо штурм виявився невдалим, то вся команда Поселенців покидає базу супротивника о 12:20,13:20..... Наступний штурм цієї бази можливий лише з 13:00 до 13:20, 14:00 до 14:20, 15:00 до 15:20 ....!!!
- захоплення конвоїв з антидотом (лікар Поселенців може забрати лише ОБИДВІ ампули з автомобіля конвою).
- перехоплення на локації доставки антидота лікарями на бази ворожих сторін (Канібалів /Воронів)
- ворожнеча з усіма іншими сторонами гри.
2. КАНІБАЛИ:
на початку гри
- захоплення собі одного лікаря на команду (інформація про їх місцезнаходження, квадрат на мапі, буде видана командиру об 11:00 по радіозв`язку/телефоном/у конверті)
- у лікарів будуть конверти з позначеним координатами Сховища з антидотом (квадратом на мапі)
Основне завдання:
- захоплення у сховищі ампул з антидотом та доставка його до себе на базу (заходити в Сховище можна лише раз на півгодини після відповідного сигналу, забирати за раз можна лише одну ампулу!!!)
- складування на своїй базі ампул в ящик (ящик повинен бути на видному місці !)
- охорона своєї бази (не дати заволодіти ворожим сторонам антидотом)
- збір на локації інгредієнтів для виробництва антидота в лабораторії (порошок та ампули). В лабораторії лікар може обміняти інгредієнти на ампули з антидотом один раз на 15 хвилин. (подробиці нижче в розділі "Інгредієнти антидота")
Другорядні завдання:
-штурм баз противників (Поселенців/Воронів) та крадіжка антидота з подальшою доставкою його на свою базу (забирати за раз можна лише одну ампулу!!!). Після вдалого штурму бази Воронів/Поселенців, лікар Канібалів забирає 1 ампулу з бази, та вся команда Канібалів покидає базу супротивника. Наступний штурм цієї бази можливий лише з 13:00 до 13:20, 14:00 до 14:20, 15:00 до 15:20 ....!!!
- якщо штурм виявився невдалим, то вся команда Поселенців покидає базу супротивника. О 12:20, 13:20... Наступний штурм цієї бази можливий лише з 13:00 до 13:20, 14:00 до 14:20, 15:00 до 15:20 ....!!!
- захоплення конвоїв з антидотом (лікар Канібалів може забрати ОБИДВІ ампули з автомобіля конвою).
- перехоплення на локації доставки антидота на бази ворожих сторін (Поселенців/Воронів)
- ворожнеча з усіма іншими сторонами гри.
3. ВОРОНИ:
Основне завдання:
- штурм баз Поселенців та Канібалів та заволодіння антидотом, який вони вже доставили до себе на бази (забирати за раз можна лише одну ампулу!!!)
- після вдалого штурму бази Канібалв/Поселенців, лікар Воронів забирає 1 ампулу з бази, та вся команда Воронів покидає базу супротивника. Далі Ворони можуть штурмуваті тільки базу іншої команди!
Наприклад, якщо Ворони штурмували базу Канібалів (взяли або не взяли ії), в 12:20, 13:20, 14:20 .... вони покидають цю базу, та далі повинні штурмувати базу Поселенців. Штурм цієї бази можливий лише з 12:00 до 12:20, 13:00 до 13:20, 14:00 до 14:20 ....!!! І так далі.
Отже вони мають право штурмувати бази Поселенців/Канібалів ВИНЯТКОВО ПОЧЕРГОВО.
- захоплення конвоїв з антидотом (лікар Воронів може забрати лише 1 ампулу з автомобіля конвою).
- перехоплення на локації доставки антидота лікарями на бази Поселенців/Канібалів, лікар Воронів може забрати ампулу у вбитого лікаря Поселенців/Канібалів.
- збір на локації інгредієнтів для виробництва антидота в лабораторії (порошок та ампули). В лабораторії лікар може обміняти інгредієнти на ампули з антидотом один раз на 15 хвилин. (подробиці нижче в розділі "Інгредієнти антидота")
Другорядні завдання:
- Ворони по сценарію НЕ МАЮТЬ права штурмувати СХОВИЩЕ з антидотом (не мають права воювати нвавколо Сховища в радіусі 100 метрів) та ЛАБОРАТОРІЮ (не мають права воювати навколо Лабораторії в радіусі 100 метрів),
- захоплення конвоїв.
- доставка антидота до себе на базу
- складування на своїй базі ампул в ящик (ящик повинен бути на видному місці !)
- охорона своєї бази, не дати заволодіти ворожим сторонам антидотом
- Ворони ворогують з усіма і можуть нападати на бази противників, атакувати їх в лісі та в будь якому місці, окрім радіуса 100 м навколо СХОВИЩА та Лабораторії
4. ЗЕЛЕНІ ЧОЛОВІЧКИ
- основне завдання це перешкоджання діям всіх команд
- антидот не збирають
- ворогують Поселенцями/Канібалами на усій локації (мають право штурмувати бази/Сховище та ін)
- НЕ ВОРОГУЮТЬ з Воронами та Конвоєм.
- мають права воювати де завгодно на локації - жодних обмежень!
- мають право захоплювати і утримувати Сховище/Бази МАКСИМУМ 30 хвилин .
5. КОНВОЙ.
- охорона лабораторії
- доставка конвою з антидотом на сховище, охорона конвою
- мають права воювати де завгодно на локації - жодних обмежень!
- можуть отримати додаткові завдання від оргів на зачистку певної території (баз, сховища...)
Особливості гри:
АМПУЛИ з АНТИДОТОМ:
- ампули постійно повинні бути або в ящику (в Сховищі або на базах), або у переносному контейнері у лікарів, бо інакше вони вбивають всіх навколо радіацією.
- для виключення незрозумілих ситуацій з ампулами, періодично організатори будуть контролювати кількість ампул на базах команд та сховищі (загальна кількість ампул відома заздалегідь)
ЛІКАРІ:
- На грі буде 8 лікарів, зі старту по 2 в командах Поселенців та Канібалів (цих лікарів вони відбили у попередній «серії» Судного дня) та 2 у Воронів. По одному лікарю Поселенцям/Канібалам ще треба буде знайти на локації та відбити їх.
- У кожного лікаря буде свій пластиковий контейнер.
- Кожна команда до початку гри сама визначає гравців , які будуть лікарями. Вони будуть промарковані відповідним чином (біла накидка/манішка).
- Самовільно робити додаткових/підставних лікарів ЗАБОРОНЕНО (якщо буде помічено організаторами - штраф 1 ампула)
- Захоплювати лікаря іншої сторони не можна!!!
- Лікарі Воронів одразу з початку гри знаходяться зі своєю командою.
- 1 лікар Поселенців та 1 лікар Канібалів будуть знаходитись з початку гри в лабораторії і чекати поки їх "захопить" своя команда. Під час перебування лікарів в лабораторії вони не мають права приймати участь у бойових діях.
- Лікар є таким самим гравцем, який може стріляти і в якого можна стріляти (після того як їх захопить команда Поселенців/Канібалів в лабораторії). Лікарі Воронів одразу є звичайними гравцями.
- доставляти контейнер з антидотом на свою базу лікар може САМ !
- вбити лікаря не можна, можна лише нейтралізувати його на 10 хвилин. Отже при попаданні в лікаря він вважається нейтралізованим на 10 хвилин, але залишається на місці влучання і в мертвяк не йде.
- 10 хвилин нейтралізації лікаря дається ворожій команді для того, щоб забрати вміст контейнера (ампулу з антидотом)
- через 10 хвилин лікар «оживає» і якщо в радіусі 30 метрів НЕМАЄ гравців його команди, то він вважається мертвим (немає права стріляти), СКИДАЄ АМПУЛУ з АНТИДОТОМ на землю, ПОЗНАЧАЄ МІСЦЕ СКИДАННЯ ПРАПОРЦЕМ (прапорец лежить завжди в переносному контейнері), вдягає мертвячну пов`язку та прямує у мертвяк своєї команди, де відбуває час як звичайний гравець.
- якщо в радіусі 30 метрів є гравці його команди, то він приєднується до них та продовжує свою місію.
- якщо за 10 хвилин ворожа команда не забрала вміст контейнера (нагадуємо що це може зробити лише їхній лікар), і "мертвий" лікар йде у мертвяк, то ворожа команда (яка вбила лікаря та всіх гравців його команди, які були з ним), може пошукати місце скидання ампули по прапорцю та їхній лікар забирає ампулу та прапорець в свій контейнер та доставляє на свою базу..
- звичайно вбитий лікар може повернутися після мертв`яку на місце скидання антидоту , та якщо ніхто не забрав ампулу , то може підібрати ії разом з прпорцем та доставити на свою базу.
ЛАБОРАТОРІЯ:
На локації буде діяти Лабораторія, де доктор Кейн буде виробляти антидот та упаковувати його у ампули. Обороняють лабораторію гравці Конвою.
- Заходити всередину лабораторії може тільки доктор Кейн та гравці Конвою.
- колби з антидотом будуть виробляється один раз на півгодини. Починається виробництво об 11:00, і так далі о 11:30,12:00,12:30,13:00….
- з Лабораторії конвой, під охороною Спецназу, буде доставляти ампули до Сховища. Доставка буде здійснюватися 1 раз на годину, за один раз буде доставлятися 2 ампули.
- Лабораторію, в якій спочатку будуть знаходитись 2 лікарі, можна штурмувати лише на початку гри!!!
- На початку гри Лабораторію можуть штурмувати команди ПОСЕЛЕНЦІВ та КАНІБАЛІВ одночасно, але захопивши лабораторію одна команда може забрати собі доктора не раніше 11:15 годині. Наступна команда зможе забрати собі доктора лише не раніше 11:30.
НАПРИКЛАД: першими атакували і захопили лабораторію Поселенці. Вони утримують лабораторію до 11:15 годин, піcля цього одразу забирають свого лікаря і покидають лабораторію. Далі лабораторію повинні відбити Канібали, але вийти звідти з лікарями вони можуть лише починаючі з 11:30.
Після захоплення лікарів команда отримує інформацію від цього лікаря, де саме знаходиться Сховище з антидотом.
- Після того, як Лікарі захоплені своїми командами, Лабораторію штурмувати до завершення гри НЕ МОЖНА!!!
- при обороні на початку гри гравці Конвою мають по 1 життю. Коли команда Поселенців/Каніюбалів захопила свого лікаря, а отже перед початком другої атаки Конвой оживає та знову мають по 1 життю до захоплення другого лікаря. Далі після того , як обох лікарів забрали з Лабораторії гравці Конвою оживають і починають виконувати свою основну місію..
ІНГРЕДІЄНТИ АНТИДОТА
На локацію періодично будуть скидатись з літаків інгредієнти для виробництва антидота в лабораторії.
Інгредієнти – це пакети з порошком та ємності з рідиною
Координати місць скидання інгредієнтів будуть надаватись командирам команд по радіозвязку/телефоном (квадрати на мапі).
Доктор Кейн в лабораторії може виготовити 1 ампулу з антидотом , використавши 1 пакетик та 1 ємність з рідиною
Зібравши на локації інгредієнти їх потрібно доставити в лабораторію, викликати доктора Кейна та віддати йому зібрані інгредієнти. Доставляти інгредієнти мають лікарі команд. Збирати та доставляти можна необмежену кількість інгредієнтів
За один раз можна надати доктору Кейну 1 пакетик та 1 ємність.
Доктор Кейн може виготовити та віддати лікарям команд додаткові ампули один раз на 15 хвилин .
Отже віддавши Кейну інгредієнти лікарі отримають від нього ампули через 15 хвилин.
Передавати в лабораторію доктору Кейну інгредієнти можна в той момент, коли на лабораторії немає конвою, який весь уїхав!!! Отже слідкуйте коли на Лабораторії немає автомобілю Конвою.
Адже коли біля лабораторії є гравці конвою, вони будуть вбивати всіх кого побачать.
Для передавання інгредієнтів доктору Кейну буде використовуватись окремий вхід в будівлю лабораторії (відкриті двері з іншого боку від основного входу в лабу)
КОНВОЙ. ЛАБОРАНТ.
- базою Конвою буде сама Лабораторія.
- з Лабораторії конвой буде доставляти ампули до Сховища. Доставка буде здійснюватися 1 раз на годину, за один раз буде доставлятися 2 ампули.
- в Сховищі для лаборанта буде діяти окремий вхід з тильної сторони будівлі. За 100 метрів від входу на Сховище нападати на авто Конвою заборонено (на місцевості місце вїзду на майданчик перед Сховищем помічений кіперною лєнтою, за лєнтою стріляти в Конвой не можна!)
- ампули будуть знаходитись в пластиковому кейсі. Кейс буде доставляти лаборант, який так само буде в білій манішці/накидці.
- доставка буде здійснюватися або транспортом або пішки, але пересуватись конвой буде виключно по наявним дорогам на локації. Коли авто конвою їде з ампулами антидоту, то над кузовом авто буде піднятий прапор. Якщо авто їде вже "пусте" (зі Сховища) - прапор буде знятий.
- щоб зупинити Конвой на автомобілі діють загальні правила гри по підбиттю транспорту.
- якщо Конвой був зупинений (підбита димом/фугасом машина) то нападникам (Поселенцям/ Воронам/ Канібалам) необхідно вбити всіх гравців конвою та забрати в лаборанта ампули з антидотом. Лаборант буде знаходитись в кабіні автомобіля і не приймає участі в бойових діях.
- на атаку та знищення всього конвою у нападників є 15 хвилин.
- гравці Конвою мають по 1 життю, при підбитті техніки можуть покинути кузов та тримати оборону максимум в радіусі 10 метрів від машини. При вбивстві гравця Конвою, на мертвяк він не йде - лягає на землю, вдягає мертвячку, піднімає привода догори та не ворушиться 15 хвилин.
- якщо за 15 хвилин нападники не знищили всіх гравців конвою, атака припиняється (час початку атаки відраховує лаборант в кабині автомобіля, він подає свистком гучний сигнал про кінець атаки), всі живі та мертві (оживають) гравці Конвою завантажуються в кузов автомобіля то продовжують свій шлях на Сховище.
- якщо за 15 хвилин нападники знищили всіх гравців конвою та забрали ампули, то всі вбиті гравці Конвою завантажуються в кузов автомобіля та повертаються на Лабораторію.
Забрати 2 ампули у лаборанта може лише лікар (Поселенців/ Воронів/ Канібалів). Він забирає одразу 2 ампули з антидотом. Якщо в нападників немає з собою свого лікаря, то забирати ампули вони не мають права.
БЛОКПОСТ.
Між 2 половинами локації буде діяти стаціонарний блокпост (будівля та ворота між локаціями). Охороняти його будуть зелені чоловічки.
Вільний прохід через блокпост матимуть гравці Конвою та Ворони.
Поселенцям/Канібалам треба буде пробиватися з боями через нього (на початку гри щоб захопити лікарів та під час гри при доставці інгредієнтів в лабораторію).
В обидві сторони від блокпосту натягнутий колючий дріт, який знаходиться під справжньоїю сигналізацією. Чіпати дріт ЗАБОРОНЕНО! Можна спробувати знайти проходи через периметр або.....
СХОВИЩЕ.
- в СХОВИЩІ колби з антидотом, які треба буде збирати, будуть знаходитись в ящику.
- на початку гри в ньому буде знаходитись 4 ампули з минулої гри.
- далі у Сховище будуть кожен час підвозитись ампули з лабораторії
- в Сховищі постійно буде знаходитись організатор і контролювати його роботу
- захоплювати сховище і пробувати в нього зайтий можна в ЛЮБИЙ час, починаючі з 11:30
- заходити в Сховище можна лише після звукового сигналу один раз на півгодини (11:30, 12:00, 12:30, 13:00…,
- виносити зі сховища можна за один раз лише 1 колбу антидота.
- перед входом в сховище буде встановлений таймер, якій буде повідомляти коли можна заходити в сховище і забирати ампулу. Щоб зайти до Сховища треба прикласти електронний ключ, якій знаходиться у Лікарів.
* поки не прикладений ключ до таймера, на ньому світяться 3 ЧЕРВОНІ лампи і бігає один зелений вогник, забороняючі вхід у Сховище. (в Сховищі буде знаходиться один з оргів, який буде контролювати гравців.)
* при піднесенні ключа до таймера, лампи на ньому перемикаються на ЖОВТЕ світло, що означає що почалася викачка отруйного газу з приміщення
* викачка газу триває приблизно 15 сек, після чого на таймері вмикаються всі 3 лампи зеленим кольором
* тільки після цього можна вдівати захисний костюм (адже певна кількість отруйного газу все ж таки залишилась) та заходити щоб забрати ампулу
* на те щоб зайти та забрати ампулу у лікаря є 10 хвилин.
* наприкінці 10 хвилин таймер перемикається на 3 жовтих вогника з одним бігаючим червоним. Це означає що в сховище знову починає поступати отруйний газ
* ровно через 10 хвилин таймер перемикається на 3 червоним вогника і приміщення повністю заповнюється отруйним газом.
* після цього вхід у сховище заблокований на 20 хвилин, постійно світяться 3 червоних вогника.
* якщо лікар не встиг вийти зі сховища до цього моменту (засвітились всі 3 червоних) він вважається мертвим, скидає ампулу з антидотом на пол, знімає костюм і йде на мертв`як (дозволяється при виході мертвому лікарю повідомити сокомандників що він мертвий)
* якщо в сховище до закінчення циклу в 30 хвилин після піднесення останнього ключа спробує зайти інший лікар, то його ключ просто не спрацює і таймер постійно продовжує світитися 3 червоними вогниками.
* через 30 хвилин на таймері знову починає світитися 3 червоних вогника з одним бігаючим зеленим, це означає що можна прикладати ключ і забирати антидот.
АВТОМАТИКУ для сховища та мертв`яків розробила "МАЙСТЕРНЯ" м. Вінниця. Відео роботи таймера сховища нижче
Розшифровка повідомлень на екрані пристрою:
1. Ready to Pump (Насосы готовы к выкачке газа) - светодиодная лента (далее СДЛ) горит красным и бегает зеленый огонек. Время не идет. Для запуска моторов необходимо поднести магнитный ключ
2. Gas Pumping (Идет выкачка газа) - СДЛ горит желтым и бегает зеленый огонек. Время 15 сек. Входить внутрь лаборатории нельзя
3. You Can Enter (Можна входить) - СДЛ горит зеленым. Время 9 мин 45 сек. Можно входить
4. Attention Gas (Внимание газ) - СДЛ горит желтым и бегает красный огонек. Время 15 сек. Необходимо срочно покинуть лабораторию, внутрь поступает газ
5. Pump Overheated (Перегрев моторов) - СДЛ горит красным. Время 20 мин. Входить внутрь запрещено. Большая концентрация газа
- потрапити в сховище може лише лікар, попередньо вдівши захисний костюм, який буде знаходитись на вході у сховище.
- ампули з антидотом будуть знаходитись у ящику.
- вийшовши зі сховища лікар знімає костюм і залишає його на вході у сховище.
- після того як був прикладений електроний ключ та забрана одна ампула з антидотом, сховище "зачиняється" на півгодини. Наступного разу можна буде його відкрити лише через півгодини. А отже навіть якщо після того, як одна з команд забрала одну ампулу, до сховища спробують зайти ще раз не вичекавши 30 хвилин, то електронний ключ не спрацює і не перемкне таймер на зелений колір. Наступного разу таймер відкриє сховище мінімум через 30 хвилин після останнього відкриття!!!!!!
- Поселенці або Канібали можуть захопити периметр сховища і утримувати його скільки завгодно, але виносити чергову ампулу андидота можна буде лише раз на півгодини (таймер не дасть використати електроний ключ раніше ніж через 30 хвилин)
- переносити колби з антидотом можуть лише лікарі у спеціальному контейнері
- колби з антидотом Поселенці та Канібали транспортують на свої бази.
- колби з антидотом можна захоплювати у інших команд під час транспортування, однак забрати контейнер можна лише маючі при собі свого лікаря, адже простий гравець не може транспортувати контейнер.
ОСНОВНИЙ СЦЕНАРІЙ:
Канібали/Поселенці
- Об 11:00 команди Канібалів/Поселенців отримують від оргів квадрат на мапі місцезнаходження лабораторії з лікарями.
- у лікарів в Лабораторії будуть конверти з позначеним координатами Сховища з антидотом (квадратом на мапі)
-Далі команди Канібалів/Поселенців шукають Сховище та починають добувати з нього антидот
-Паралельно Канібали/Поселенці можуть атакувати на локації конвой та забирати з нього антидот.
-Потрібно охороняти свої бази, адже на них з початку гри знаходиться по 5 ампул.
- командам надано по 3 лікаря, щоб вони могли одночасно штурмувати сховище/бази супротивників/захоплювати конвой , а також перехоплювати лікарів з антидотом ворожих команд!!!
- можна і потрібно слідкувати куди команди носять і ховають антидот, адже по сценарію команди не знають місцерозташування баз противників. Можна нападати на бази і відбирати колби з антидотом, але лише 1 колбу за один напад і лише зі своїм лікарем.
- при захопленні бази ворожою командою Поселенців/Канібалів, якщо лікар нападників забрав 1 ампулу з бази, то вся команда покидає базу супротивника.
Особливості дій при атаках баз описана вищче в розділі "БАЗИ КОМАНД"
Ворони
- Об 11:00 Ворони отримують від оргів квадрат на мапі місцезнаходження лабораторії з лікарями та Сховища з антидотом.
- у команди одразу буде 2 лікаря з числа гравців, щоб вони могли одночасно штурмувати бази супротивників, захоплювати конвой , а також перехоплювати лікарів з антидотом ворожих команд!!!
- Ворони по сценарію НЕ МАЮТЬ права штурмувати СХОВИЩЕ з антидотом (не мають права воювати нвавколо Сховища в радіусі 100 метрів) та ЛАБОРАТОРІЮ (не мають права воювати навколо Лабораторії в радіусі 100 метрів),
- можуть нападати на всіх підряд, захоплювати Конвой і заважати командам Поселенців та Канібалів виконувати свої завдання
- Ворони НЕ можуть заважати Поселенцям/Канібалам захопити своїх лікарів в Лабораторії, можуть заважати командам підходити до Сховища.
- необхідно знайти бази Канібалів/Поселенців та організувати їх штурм, щоб заволодіти антидотом, який вони вже доставили до себе на бази (забирати за раз можна лише одну ампулу!!!)
- після вдалого штурму бази Канібалв/Поселенців, лікар Воронів забирає 1 ампулу з бази, та вся команда Воронів покидає базу супротивника.
Особливості дій при атаках баз описана вищче в розділі "БАЗИ КОМАНД"
- після вдалого штурму бази Виживших чи Канібалів, Ворони повинні доставити вкрадений антидот на свою базу. Доставляти його повинен їх лікар.. Пересуватися вони будуть на автомобілі або пішки.
НІЧНА ФАЗА
Основне завдання команд – знайти Сховище з антидотом (Сховище буде не те що в денну фазу).
ПОСЕЛЕНЦІ/КАНІБАЛИмають знайти та відбити в 2-х Схронах ключі від Таймеру разом з координатами нічного Сховища. Потім вони мають захопити і утримати максимальний час Сховище.
ВОРОНИ на початку нічної фази будуть захищати Схрони з ключами (на схронах у Воронів по 1 життю!!!)
Гравці КОНВОЮ будуть розподілені в команди, де буде меньша кількість гравців на нічну фазу.
- під час нічної фази обов’язкова або підсвітка пострілу, або вмикання ліхтаря під час пострілу, або трасерні шари
- заборонено використання пістолетів без підсвітки пострілу (вмикання ліхтаря під час пострілу або трасерних шарів)
- обов’язкові червоні ліхтарі для позначення мертвого
- дозволено "тихе" вбивство ножем, для цього достатньо доторкнутися ножем до любої частини тіла чи амуніції ворога з послідуючою фразою тихим голосом "ніж"
- під час нічної фази ЗАБОРОНЕНО використовувати воги через небезпеку отримати травми.
РОЗКЛАД та ЗАВДАННЯ:
для забезпечення ігрового балансу під час нічної фази гелікоптери зелених чоловічків будуть проводити обстріли некерованими ракетами. При цьому спочатку прожектором буде вишукуватись ціль на локації та освітлюватися приблизне місце влучання пострілу
(в реалі це буде освітлення локаціі та мінометний,гранатометний обстріл оргами з розташованої поруч з Таймером будівлі, тому стріляти по великому ліхтарю на покрівлі не потрібно (: )
ТРАНСПОРТ
- транспорт використовується для пересування по локації
- на початку гри кожній команді надається по одній одиниці техніки. Техніку захоплювати не можна, вона завжди працює за свою команду.
- при русі транспорту Водій транспорту безсмертний.
- якщо автомобіль стоїть, то водій може вийти з нього і приймати участь в боях, але як тільки він покинув авто, на він стає звичайним грацем, якого можна вбити. Якщо його вбили , то в мертвяк він не йде, а знаходиться поруч з авто з мертвячною повязкою ті самі 15 хвилин
- підрив транспорту проводиться виключно ДИМОМ або ФУГАСОМ!!! Дим потрібно кинути/підірвати фугас максимум за 10 метрів перед автомобілем, який рухається.
- вогами не МОЖНА стріляти по авто!!!
- гранатами та вогами підірвати транспорт не можна!!
- можна закидати гранати в кузов авто. Якщо граната розірвалась в кузові - всі хто там знаходився вважаються одразу мертвими.
- при підриві авто димом/фугасом водій не помирає, а рахується нейтралізованим на 15 хвилин. Він залишається на місті разом з підбитим авто на 15 хвилин.
- при підриві авто димом всі хто знаходиться в кузові залишаються живими, покидають транспорт та продовжують бойові дії.
- через 15 хвилин , якщо всіх гравців команди вбили, водій доставляє авто на базу своєї команди.
- якщо через 15 хвилин є живі гравці команди, які пересувались в авто, вони можуть продовжити рух на авто
- захоплювати транспорт супротивника не можна, техніка «грає» за свою сторону.
- УАЗ таблєтка буде постійно закріпленим за Воронами
- бортові ГАЗ 66 будуть працювати на команди Канібалів/Поселенців/Воронів
- бортовий ГАЗ 66 буде тентований, тому стріляти з нього чи в нього можна буде тільки через задній отвір в тенті
- організатори залишають за собою право при дисбалансі гри передавати транспорт від однієї команди в користування інших.
"АВІАБОМБАРДУВАННЯ"
- під час гри періодично авіація та артилерія зелених чоловічків буде вести несподівані коврові бомбардування території в основному навколо Сховища антидота/Лабораторії/Баз команд (але можуть бути і інші неочікувані місця по всій локації)
- початок бобмардування – це запуск "катюш", ЗАКИДАННЯ ОРГАНІЗАТОРАМИ ГРАНАТ та ВОГІВ в місце бомбардування, звук гелікоптера та наступне запалювання помаранчового диму
- час дії димової завіси 3 хвилини
- під час дії димової завіси, поки не розсіється дим, заходити на територію бомбардування не можна!
- при бомбардування всі гравці , які знаходіться в радіусі 30 метрів від місця запалювання димового факелу (в тому числі і в сховищі та будь-якій будівлі), вважаються вбитими і йдуть на мертв`яки
- лікарі так само одразу вважаються вбитими, скидають ампули антидота (якщо вони в них є), позначають прапорцями місце скидання, вдягають мертвячну пов`язку та йдуть в мерт`яки зі своєю командою, де відбувають час як звичайний гравець.
ЗАПУСК "КАТЮШ"
- Удари артилерії - це мінометний обстріл від оргів.
Попередження про нього не буде, повна несподіванка !
РАДІОЗВ`ЯЗОК
1 канал - організаторський
2-4 кан - Ворони
5-7 кан - Поселенці
8-10 кан - Канібали
11-13 кан – Спецназ
14-15 кан - Зелені
Передмова (художня складова):
3 квітня 2008 року в Глазго, Шотландія, виникає спалах нового вірусу, що дістав неофіційну назву "Жнець".
Вірус вкрай заразний і абсолютно смертоносний. Його назвали так тому, що він вбиває людей подібно женцю, котрий жне колосся пшениці - швидко та безжалісно. Військові в протичумних костюмах перекривають усі шляхи з Шотландії на південь острова і стріляють в натовп тих біженців, що амагаються врятуватися – інфікованих та неінфікованих. У відчаї оскаженілий натовп кидається на солдатів і вбиває їх.
Щоб відокремити інфіковану Шотландію від решти країни, уряд будує бетонну стіну заввишки 9,5 метрів по лінії древньої Стіни Адріана, зведеної в II столітті н.е. римлянами. Вартові на стіні розстрілюють усіх, хто до неї наблизиться. Ворота, через які з Шотландії йдуть останні вантажівки з солдатами, заварюють, а в морі навколо морської межі ставлять мінні поля і організовують патрулі. Ніхто і ніщо не має ані найменшого шансу вирватися за межі карантинної зони. Усі, хто волею долі потрапив у цю смертельну пастку, приречений на загибель. Ця жорстока розправа над мільйонами британських громадян, хоч і зупиняє поширення вірусу, але робить Великобританію в очах всього іншого світу країною-ізгоєм.
До 2035 року, у Великобританії панує поліцейська диктатура. Країною керує Прем`єр-міністр Джон Хэтчер, який насправді є нічим іншим, як маріонеткою реального господаря королівства – Майкла Канариса.
Через 27 років після першого спалаху вірусу в Шотландії поліція в ході одного з рейдів виявляє кімнату, набиту живими і мертвими інфікованими людьми. Це означає, що «Жнець»; знову вирвався на свободу. Кабінет міністрів вирішує перекрити усі мости з Сіті, відрізуючи його разом з будівлею самого уряду від зовнішнього світу. Однак, незважаючи на тотальне поширення хвороби, порятунок все-таки є. Канарис і Хэтчер показують капітанові Нельсону знімки зі супутника, що зафіксували пересування людей на вулицях мертвого Глазго в Шотландії. Отже, там все-таки знайшли вакцину від вірусу. Над створенням вакцини працював у своїй епідеміологічній лабораторії в госпіталі Св. Андрія в центрі Глазго доктор Кейн. Туди і відправляється секретна військова експедиція, отримавши від Канариса завдання: знайти вакцину впродовж 48 годин.
Військові розкривають заварені у 2008 році ворота, і експедиція на двох бронетранспортерах прямує у самісіньке серце карантинної зони. За чверть століття це місце перетворилося у справжню дику пустку. Під час нічного переїзду в Глазго вони стикаються з велетенським стадом корів, що розмножилися без нагляду людини. Об"їхавши стадо, експедиція в`їжджає в місто. Вони без проблем відшукують колишній шпиталь та, на жаль, розуміють, що лабораторія Кейна давно покинута. Сюди вже багато
років не ступала нога людини.
Натомість доктор Кейн, оголосивши себе королем Шотландії, імітує у своєму замку середньовічну культуру, керуючись в основному «кіношними» уявленнями про часи короля Артура. Він переконаний, що це примітивне і замкнуте суспільство є простим та водночас найнадійнішим, тому існуватиме незалежно від того - є життя за стіною чи ні.
Згодом виявляється,що ніякої вакцини не існує. Та невеличка кількість шотландців, яким вдалося вижили, просто виробили імунітет до вірусу.
Результати гри.
Зареєструвалось на гру 157 чоловік
Канібали - 52 чоловіки
Поселенці - 49 чоловік
Ворони - 38 чоловік
Зелені чоловічки 11 чоловік
Конвой - 8 чоловік (з лаборантами)
Всього - 158 чоловік
ДЕННА ФАЗА.
Командами було зібрано:
Поселенці - 16 ампул
Канібали - 15 ампул
Ворони 13 ампул.
Більшість ампул була отримана командами у Доктора Кейна на лабораторії або при захваті авто Конвою.
Перемогли Поселенці.
НІЧНА ФАЗА. Утримання Сховища:
Канібали 1 год 30 хвилин
Поселенці 48 хвилин.
Перемогли Сині (Канібали), а отже вони отримують ще 2 ампули. Ворони за виконання нічних місій отримують 1 ампулу.
Хоча насправді активна фаза нічної гри була максимум до 24 години, далі майже взагалі не було чути жодних перестрілок.
Тому як з "Судного дня 2" у команд Поселенців/Канібалів було вже по 5 ампул на базах, то перемогу в "Судному дні 3" отримали Ворони
Загальна перемога в серії ігор за Канібалами.
На наступну гру команди мають.
Канібали - 17 ампул
Поселенці - 16 ампул
Ворони - 14 ампул.
Організаційна група висловлює свою подяку всім гравцям. Побажання та зауваження до гри ми всі почули після закінчення гри, все врахуємо в наступній грі серії
Всім добра.
Усі фото скидайте сюди - https://drive.google.com/folderview?id=1u-W8hDUEnzeJemtgULMsPqEPr7y0Xyo3
Створюйте кремі папки і вперед...