0 - 0
Вже в шостий раз відвідую данний проект і в третє являюсь в ролі гравця шерифа.
Так ось, декілька відповідей: Я вперше чую, що шеріфи несуть відповідальність за вчасний вихід сторін на шикування чи на позиції...
Що до маклаудизму і його викоринення: Це дуже тонка тема, і звинувачення часто бувають безпідставними , надуманими і - ну не міг же я в нього не попасти.....
Особисто на цій грі мені і 19 чоловікам що грали зімною - не трапилось жодного маклауда. Один раз, при штурмі жовтими центрального блок посту в підтримці БРДМ, мені здалося, що вог розірвався до 5 метрів біля бійця, але він не признався. Я окликнув, щоб від вийшов з гри. Боєць мовчки піднявся і завмер. Відстань від мене до нього була метрів 20-25.Уявляєте, як мені було не зручно, коли підійшовши оцінив відстань від нього до взірваного вога? Метрів 7-8. Я звичайно попросив вибачення і сказав щоб він продовжив гру, але осадок в бійця на мене лишився.
А скільки таких ситуацій під час гри..... Коли відстані для вогів в 70-90 метрів? Так там в очах гранатометників всі маклауди...
Або, в кого тюн 140-150, так ньому здається, ще нема куща якого він би не прошив. Тому намагання боротись з маклаудами потрібно і ми це робимо, але повірте - звинуватити когось маючи на це право набагато важче аніж кричати в казармі, поза грою чи на самій грі : - та коли ти вийдеш - сраний маклауд!
Що до самої гри: Одна з найкращих ігр з серії.
Кількість гравців на високому рівні. Шикування і вихід на позиції (на ДВІЙКУ), а це не повага не тільки до командирів, ай до всіх гравців. Є дієвий спосіб як з цим боротись, але Іван не хоче цього, намагаючись догодити кожному...
Найкращий командир (синьої)сторони!
Явка (синіх)на гру в перший і другий день на високому рівні (90-95%).
Реквізит, а особливо літак і блок пости з минулих і цієї гри. Наступну гру можна робити на їх платформі...
Дуже сподобався штурм блок посту (джміль)- котами варварами,- 2-3 хвилини і ми з опущеними головами йдему у мертвяк.
Для мене все пройшло на висоті. Дякую вам всім за це!
0 - 0
Вы серьезно , не разу такого от девчонок не слышала . Мы едим и знаем в какие условия и не хто с нами цацкаться не будет
0 - 0
14 повідомлення
1. Арта, було пару моментів небезпечних, на мій погляд. Як спецефекти добре але біля людей краще не використовувати. Дуже не передбачувана штука, як роп.
2. Страбоскопи, по правилам ФСУ заборонені, на міліку не знайшов.
3. Зелені лазери, по правилам ФСУ заборонені, на міліку не знайшов. Попали в очі дуже не приємна річ.
0 - 0
3 повідомлення
Кстати, насчёт шмеля, который на ночной поддерживал атаку.
После парочки выстрелов салютом по врагам (и особенно когда снаряд пролетал если не над головой то под ногами) я отказался от их поддержки, ибо мне стало стремно. Правда, я не знаю ощущения ребят (синих) в которых это летело и около которых взрывалось, но я просил бы пересмотреть использование салютов как снарядов для стрельбы по людям.
1 - 0
13 повідомлення
Кстати, насчёт шмеля, который на ночной поддерживал атаку.
После парочки выстрелов салютом по врагам (и особенно когда снаряд пролетал если не над головой то под ногами) я отказался от их поддержки, ибо мне стало стремно. Правда, я не знаю ощущения ребят (синих) в которых это летело и около которых взрывалось, но я просил бы пересмотреть использование салютов как снарядов для стрельбы по людям.
Это не просто салюты. Это ракетная артиллерия от Шустрика, перебранная, перепакованная и безопасная для людей. Орги испытали ее на себе и на других людях тоже. Выглядит устрашающее согласен. Ок, если большинство посчитает это нецелесообразным то больше не будем пугать людей.
0 - 0
Это не просто салюты. Это ракетная артиллерия от Шустрика, перебранная, перепакованная и безопасная для людей. Орги испытали ее на себе и на других людях тоже. Выглядит устрашающее согласен. Ок, если большинство посчитает это нецелесообразным то больше не будем пугать людей.
Залишити ! Нічний обстріл наступаючої техніки жовтих був просто шикарний ! Обстріл у відповідь також додав адреналіну в гру !
0 - 0
артилерия просто великолепна! респект Шустрику за неё! и на этой игре и на прошлой, поподали под её обстрел. ощущения незабываемые.
0 - 0
14 повідомлення
Оргам: До речі якщо є нічна фаза з шикуванням, то перевірка наявності червоних блимаючих, імітацій спалахів, та і взагалі мертвячок. Часто було використовували днем білий бинт, що можна сплутати з пораненням, а вночі підсвічувалися білим. Взагалі прийняти лише червону, або як по ФСУ помаранчеву пов"язку.
Для всіх: не вже так складно вкладаючи купу грошей на гру та виїзд, придбати два спалахи і дві мертвячки, одна не робить, губиться. Як знаємо 2 це 1, а 1 це 0. Не на одну гру ж.