0 - 0
Резервирую пост. К утру протре
Море эмоций. Из ярких впечатлений:
« базу жёлтых штурмуют, падаю на спину, чтоб отстреливаться лежа, подо мной ВЗРЫВ, аж дернуло, кричу «ап!», рядом опять ВЗРЫВ, кричу «ап-ап!». Встаю ругаюсь и вижу, свой раскуроченный гранатомет. Я лег на него, замкнул контакты, выстрел вырвал крышку, ВОГ отлетел, ударился в дерево, прилетел назад и взорвался. Во бывает же!»
« я устал и вышел из игры и началась самая яркая ее часть – Камянец-Подольское гостеприимство у нас в гостях! Ребята, как с вами весело, легко и комфортно! Кот, Оля нам есть и всегда будет что вспомнить за стаканом хорошей выпивки! Да и без неё.»
Оргам спасибо, за то, что делают, что движутся вперед, что верят и веры не теряют, что это нужное дело и на сейчас и на перспективу
0 - 0
0 повідомлення
- Товарищ командир, разрешите?
- Входи, Смирнов, входи. Что слышно?
- Торговец вновь свободен. Бандиты разбиты и ушли в леса.
- Детальнее? - Командир откинулся в кресле и приготовился выслушать своего подчиненного.
- Наемники обьединились с Ямскими и под прикрытием пленных провели атаку с фланга.
- Пленными?! - командир удивленно поднял брови, - у нас кто-то может позволить себе пленных?
- Так точно! Пленными. И ведь хитро придумали. Привязали одну руку им за спиной. А со стороны и не понятно было: то ли нож там прячут, то ли пистолет. Вот первый удар и пришелся по ним. А пока Бандиты поняли, что не по тем стреляли - было уже поздно.
- Понятно... Потери у Наемников и Ямских большие??
- Наемники почти полностью уничтожены, - с грустью в голосе констатировал Смирнов
- Ничего. Им не впервой. Оклемаются. Мы еще не раз увидим их флаг на заставах, - улыбнувшись, ответил командующий. - Как наши исследования?
- Да, кажется, мы смогли найти новые месторождения
- А вот это уже интересно! Это хорошо. Это очень хорошо. Похоже, грядет ветер перемен!
От себя: Спасибо всем, кто приехал подготовившись и отыграл до конца.
0 - 0
Дякую Майстерні і всім гравцям за гру.
Рівень органіції виріс в порівняні з минулими іграми, хоть і багато нововедень не працювали, здебільшого по вині гравців які як завжди нечитають правили або просто ігноруют їх.
За електронне регулювання ресурсів Жирний +.
Контейнери для переносу потрібно зробити міцнішими і ударостікішими.
Можливо міняти локацію - 6 годин на неї дуже важко витримати, не всі дожили до кінця гри. Або переместити деякі поселленя, в карєрі наприклад немає шансів утримати базу, там нереально важко. А в кропиві, там де сині здається сама міцна база, наскіки памятаю в тому районі базу ще небрали ні на одній грі.
Наступного разу прописати більш детально правила в зоні біля торговця, кількість не ігрових персонажів там серйозно заважала під кінець гри.
ПС.
Можливо хтось знайшов втрачений магазин до пістолета, будем вдячні за повернення.
0 - 0
2 повідомлення
Важко додати щось до тої кількості відгуків, що вже була озвучена, але я спробую.
1. Формат гри ДМ обкатаний роками і цілком себе зарекомендував з позитивної сторони. Сподобалося створення "ножової зони" та додаткові квести з цілком реальним бонусом.
Єдине що псує загальне враження, "ситуація" з бандитами. Кожного року організатори змінюють їхні правила, але як на мене ця сторона все одно виходить абсолютно
не збалансованою.
2. Електроніка. Ну це взагалі щось неймовірне. Маючи певне уявлення про роботу з Ардуіно, тільки дивуєшся як організатори взагалі наважилися робити це все і в таких обсягах) Звісно були певні нюанси, але вони не минучі при такій кількості
пристроїв. Окремя подяка організаторам за досить оперативне розрулювання.
3. Локація. Впринципі цілком згодний з думкою Вані. Від себе додам, що мабуть ДМ у новому форматі уже тісно на Шкуринцяї. Хоч звісно, підшукати, щось цілком нове буде важко)
0 - 0
Додам щось і від себе )
Мені сподобалось - в цілому гра вийшла дуже динамічна, та багата на події )
Сталось так що мене випхали головою 3 - тього селища, це було для мене трішки не то ) адже досвіду "командування" в мене аж 0.
Однак, хочу виразити величезну подяку МОЇМ дуже лояльним співкомандникам, мужики та дівчатка ) Незважаючи на мою недосвідченість, ми колективно швиденько приймали рішення щодо добутку ресурсу, ви себе проявили як досить злагоджені та досвідчені бійці ) (ТАК ТАК ТАК без перебільшення, адже нас до кінця дійшло АЖ цілих 7 чоловік )
Наша база в Кар"єрі неодноразово була ласим шматочком для бандосів) Але ж то не біда правда ? ) було весело ) (Ноги гудуть по цей день)
В кар"єрі було нереально жарко і вонь від двох трупів собачок вивертала людей навиворіть, але ні перше ні друге не завадило 3-м моїм бійцям витримати оборону в нелегких умовах, ви молодчинки. Я думаю їм було весело адже компанію двох чоловіків розбавляла дівчинка). - ліричний відступ )
В ході гри стикнулися з проблемою інвентаря - Велика подяка організаторам за допомогу в ліквідуванні поломок, швиденько , оперативно,дякую хлопці
Єдине що хотілось би змінити в цій грі - потрібна локація побільше, бо місця для маневру в нас таки було замало .. і це неодноразово приносило нам труднощі, аби вийти з оточення доводилось підніматись по склонам в 10*, не для всіх то легка задача - але так як іншого виходу в нас не було, користувались всім що надавав нам природний ландшафт.
0 - 0
Всем спасибо, за игру. Ждем следующую главу, желательно в этом сезоне). Локацию менять не надо. Ее размеров за глаза. В целом все супер, есть что вспомнить по хорошим моментам. Бандосы красиво себя отыграли, торговец тоже) Единственный минус база наемников была очень далека от центра. На счет электроники - ее хотелось бы еще прикатать на других играх. Вплоть до воскресок. Оргам респект!