Ну що ж, трохи відійшовши від гри думаю і я щось напишу, цього разу постараюсь меньше писанини. І так я буду описувати з точки зору людини, яка знає місцевість майже бездоганно (окрім лісу, я що б пішов на 3-й фазі не мертвяк не під кінець а з початку, то я б точно заблукав) і яка чорт візьми вийша з 5-ти нічних робочих змін, 5-та була 9-ти годинна, і зразу в бій, тому запас сил, так сказати тримався на нічній банці Burn"a.
І так по порядку, добре зробили, що перед кожним етапом свій міні брифінг + час не відпочинок, оскільки гра була вкрай активна, то відпочинок це чудово, ну щоб тримати темп і на далі. Не думав що боезапас закінчиться так швидко, зазвичай за гру вистрілював 0.5 або 1 механу, а тут був пустий (основна зброя) уже до середини першого етапу і напевно половину гри проходив з пістолетом, тіпа реалістично і все таке, хоча команда змушувала дозаряджатись кілька разів, все ж таки штурмовка потрібна в атаці/обороні. На 3-й етап ходив чисто з пістолетом, та і уже ледь дихав, тому б і напевно штурмовку не потягнув би із собою. То якщо в загальному то постріляти було де, - як і в атаці так і в обороні. Хтось казав за стрільбу "по сомалійські", не знаю чи це мій випадок чи ні, але скажу те ж саме що і сказав людині у бункері, "по сомалійські" можна стріляти лише з "вторічки", я власне був з пістолетом, тому читаймо правила. Також був момент коли я зайшов проивнику у спину, мене ніхто не бачив, і щоб не стріляти в притул, просто сказав ти убий, це вже не правило а чисто прояв доброї волі, яка приходить з досвідом, хто ловив у фейс з 2 метрів думаю зрозуміє, а тому хто спохватився стріляти після моїх слів, здається це був Freed, було уже за пізно, я тримав вас на прицілі не меньше 2-3 секунд кожного, і ви навіть гадки не мали що я стою за вами, але благо все розв"язалось мирно і без скандалів, він все зрозумів і направився на мертв"як, ще виходив один противник з бункера, я його теж тримав на прицілі, він навіть не став підіймати зброю, тому що все зрозумів, і просто посміхнувся і пішов на мертв"як. Але також була і інша ситуація, коли я перестрілювався з противником лоб в лоб на склоні, потім спустився на метр нижче, дістав пістолет і ляг на спину чекаючи противника, тобто я його бачив і він мене бачив, але потім він вистрибує попереду мене і каже "ти убитий" при цьому ще зробив кілька пострілів, але шари не летіли, хз або поломка або у нього вони закінчились, так ось в такому випадку номер з "ти убитий" не конає, оскільки ти не застрав мене зненацька чи підкрався непомітно, ми з тобою вели бій секунди 2 назад, тому це не той випадок, при якому так можна робити, і до того ж якщо ти кажеш "ти убитий" то при цьому не стріляють, це і є весь сенс, щоб не стріляти в ближню. Але швидше за все це був ще зелений гравець, тому я пояснив що в даній ситуації так не робиться і пішов на мертв"як, ібо мені срач не потрібен і я не гордий, можу і на мертвяк сходити, правда уже був втомлений і до того. Подумаєте що я написав якусь діч, але саме із таких ігрових моментів і складається сам страйкбол, ти граєш із людьми а не з ботами, тому коли людина себе адекватно поводить, то з такими людьми хочеться грати і надалі і бачити їх на іграх.
Щодо другого етапу, то тому хто не мав спорядження і не знав бункерів, то на горі теж можна було розважитись. Я наприклад (військові) після об"яви оргів про те що б робити ротацію аби у бункері всі пограли і всі отримали фан, просто взяв кілька людей з бункера і пішов на поверхню, і повірте там мені було ані чуточку не гірше. Вкінці гри я жартома сказав що зомбі і кіборги імба і треба нерфити, в цьому була доля правди. Хоче нерфити не так радикально, а придумати трохи іншу механіку нейтралізації, механіку пересування по бункеру, ввести якісь елементи стелсу, вони ж все таки зомбі, і якщо вести себе тихо і непомітно то можна проскочити, але це чисто моя думка і орги можуть з нею не погодитись (хоча я з якимось зомбі це обговорював, йому здається задумка зі стелсом теж сподобалась).
Не знаю що там стосовно вихлопу на приводах, хронограф показував 60+ але це точно не правда, адже у мене до 130 має бути, і у інших цифри теж були не менші при регістрації як я бачив. Але факт у тому, казали що у військових багато тюняних, але скажу так що мене виносили знатно навіть з відстані, де я уже не бачив свій шар через оптику, а у когось взагалі там фул авто + кулемет короче до дороги фіг підійдеш чи до дзота. Ще, хто там казав про маклаудів, а я на респі був раз десять не меньше за перші два етапи, звісно кричав як так то, бурмотів щось собі під ніс але йшов на респ, а з респу вже 3-тя сторона чекала з хлібом-сіллю, а за деревом не особо сховаєшся, не всі дерева великі, а бронежилет то добре стирчить із-за дерева, хоч боком ставай хоч не боком. Короче кажучи хто хотів пограти в нормальну гру і хотів нормальної віддачі від гри, думаю той її і отримав. Правда якби було більше сил то можна було б і по довше пограти, але все ж таки добре що в кінці трохи скоротили, бо уже справді було досить темно і до того ж мертв"яки були не стандартні.
Ну і підсумуємо, гра вишла динамічна, що радує. Можна було робити квести, просто стрілятись, обороняти, штурмувати, в цілому не за сумуєш. Кількість (в сенсі того що приїхало меньше) думаю на гру не вплинула, а навпаки додала більше екшену. Правда те, що з кожним наступним етапом сил залишалось все меньше, але азарт не пропадав ні на секунду, і це важливо, бо гра дійсно затягує і ти не думаєш: "ну коли вже вона закінциться", а думаєш як обійти зомбі, як забрати папку, як дойти до точки і так далі, тому сюжет хороший. Серед гравців для мене було багато не знайомих, але всі гравці разом з оргами зробили дійсно чудову гру. Тому як і оргам так і гравцям скажу так тримати, із-за цього варто було пожертвувати сном. І як на мене шикарне закриття сезону.
P.S. нє, щось покоротше писати не виходить.