Ігровий процес
Після будь якого влучання(в руку, ногу, корпус...) всі гравці залишаються на місці 5хв. відстрілюватися чи пересуватися Заборонено - час за який можна пограбувати, забрати паспорт, чи жетон. Сталкери і Бандити при собі носять завжди - паспорт, Військові і Моноліт - жетон.
Радіовійна Заборонена!!! Світлячків на приводах не буде. Обовязкова підсвітка пострілу, або ліхтарик або трасер ітд. Для пересування по лісу обовязково потрібний ліхтарик бажано не дуже яскравий такий як в запальничках.
Ігровий внесок 20-40грн. буде залежати від кількості людей, організації бару, лабораторії та інше...
Сталкери:
Мають декілька рівнів прокачування, після смерті рівень не втрачається:
- 1.рівень “Новачок” (вторічка, ніж, гранати, час перебування в Зоні 30хв.)
- 2.рівень “Новачок +” ( + основна зброя, боєкомплект 150шарів, час 45хв., може переносити світловий артефакт)
- 3.рівень “Довідчений”( + боєкомлект необмежений, час 60хв. може полонити монстра)
- 4.рівень “Профі” ( час необмежений, може переносити до трьох артів одночасно)
Сталкера – основне завдання збір артефактів. Мрія Сталкера це артефакт “Душа Зони” по легенді він виконує бажання, дає можливість мандрувати в часі, надає власнику безсмертя… ітд. Бажаною і необхідною якістю для Сталкера є вміня торгуватися, він може торгувати не тільки артефактами але і інформацією та взагалі всім - що в когось може викликати інтерес про Зону. Хоча є Сталкери одиночки які нікому нічого не розказують а лише смиренно полюють за необхідними їм артефактами. Є такі які прийшли отримати задоволення і гострих вражень.
Сталкера мають декілька рівнів, починають як “Новачки” і поступово прокачуються до вищих рівнів – збираючи артефакти, виконуючи завдання. Принісши в Бар жетон знятий з вбитого “Монолітівця” одразу отримують рівень “Профі”.
Кожен Сталкер може переносити - Один артефакт, в не залежності від рівня і тільки рівень “Профі” – дає можливість Сталкеру переносити при собі до трьох артефактів. Для того щоб переносити до трьох артефактів, на 1-3рівні, необхідний Спеціальний контейнер. Сталкер може його - купити, обміняти або отримати за виконання завдання - в Барі або в Лабораторії.
Сталкер може обєднуватися разом з іншими Сталкерами для виконання завдань, або для того щоб легше було протистояти Монстрам, Моноліту і Бандитам. Сталкер може прийняти сторону Бандитів, але це люди від яких необхідно завжди очікувати пострілу в спину в не залежності від того в яких Ви з ними відношеннях.
Артефакти дають свою силу тільки тоді коли вони були описані "Болотним Доктором"
Після ігрової смерті Сталкер оживає з Бару, Мертвяк буде не далеко від нього.
“Бандити”
Мають два рівня прокачуваня, для всієї сторони:
- Базовий (вторічка, ніж, гранати);
- Крутий (основна зброя, вторічка, ніж, гранати дозарядка на Базі боєкомплект не обмежений).
Основне завдання Бандитів виготовлення Наркотиків і Алкоголю за що і отримують рівень. Сировина для їх виготовлення буде знаходитись на вказаних точках. Сировину необхідно доставити в лабораторію і виготовити кінцевий продукт який вже і доставляється в Бар.
- Зібрати або заволодіти артефактом “Серце Зони”
- Для гри можна завербувати 2-3 Сталкера які будуть працювати на них, але не більше. Сталкера оживають, дозаряджаються, прокачуються так як прописано правилами для Сталкерів. Час перебування в Зоні відповідно до рівня Сталкера.
- Завдання в конвертах.
Стартують з бази, дозаряджаються на Базі. Час оживлення кожні 30хв. Мертвяк 50м. від Бази.
У випадку якщо втрачають паспорт оживають в Барі.
"Військові":
- Забезпечують захист кордону Зони
- Можуть пропускати тільки по дозволах
- Ходять в самоволку в Бар, грають в карти, шашки ітд.
- Проводять спец операції з зачистки об’єктів на території Зони(50% від особового складу) – стріляють у все що рухається.
- Супроводжують вченого який вивчає Зону, виконують його розпорядження.
- Завдання в конвертах
Оживають 50м. від Бази, кожні 20хв. Дозарядка на Базі, воєкомплект не обмежений.
“Моноліт”
Основне завдання – зібрати артефакт “Серце Зони” і втримати його до кінця гри. Артефакт складається з чотирьох частин, необхідно зібрати всі разом після чого “Болотний Доктор” об’єднає їх в одній з аномалій.
- Патрулювання території довкола Бази, захист Бази до моненту поки не зберуть весь артефакт “Серце Зони”
- унеможливлення потрапляння решти людей на територію "Агропрому".
Моноліт стартує в повному озброєнні з території своєї бази. Оживає в 50м. від Бази кожні 20хв.
Монстри:
Бюрер, Контролер, Зомбі, Кровосос, Снорк. Монстрів вбити не можна тільки відлякнути гранатою. В цілях безпеки монстрам буде заборонено бігати за гравцями, максимум швидкий ривок на відстань до 5м.
Бюрер - кидається різними предметами, при попаданні гравець стає Зомбі на 20хв.
Контролер - захоплення під його контроль відбувається через лазерну указку з відстані до 30м. При перебуванні під його контролем довше 5хв. гравець стає Зомбі на 20хв.
Зомбі - перетворюють людей на зомбі через дотик. час - 20хв.
Кровосос, Снорк - при дотику вбивають.
Артефакти.
Всю інформацію по Артефактам і їх використанню можна буде дізнатися в Лабораторї в "Болотного Доктора"
На грі будуть відсутні ігрові гроші, тож запасайтесь дрібними грошима, цигарками, жуйками, цукерками, пивом ітд.
Форма реєстрації
1. Команда
2. Кількість
3. Ігрова сторона
4. конт. особа, позивний/ігрове імя