Хотів роздати завдання в конвертах перед початком гри, але вирішив що секретність вкраде у гравців купу часу на вивчення завдань і планування операції. Тому краще це зробити заздалегідь + будемо вважати що сторони мають розгорнуту агентурну мережу і знають плани інших. :-?
Міліція (N-20) , СБУ (K-20) ,Банк (F-21 ,Мерія (H-20)
Поранення :
1. Пораненим вважається любий гравець, уражений в кінцівку шариком або чергою. Або гравець у броні ( каска, бронежилет з пластинами або імітацією пластин) якщо попадання відбулося у захищену бронею ділянку. Попадання у незахищені обличчя, шию, тулуб - ігрова смерть.
2. Поранений не може пересуватися, вести бойові дії, забовязаний кликати на допомогу на протязі 5 хвилин, час гравець має рахувати сам і по закінченню цього терміну, якщо не надали першу допомогу, вибуває з гри.
3. Поранених можна добивати другим пострілом, чергою.
4. Гравець сам , або за допомогою товариша може накласти на уражену ділянку жгут ( якщо це звичайно кінцівка а не шия , наприклад) і збільшити час очікування на медика до 10 хвилин.
5. Бинт накладається на уражену ділянку медиком повністю і гравець продовжує гру.
Після гарячих бойових дій минулого року, в містечку закріпилися «проурядові» сили. Але воно знаходиться у так званій «сірій зоні» - тому, згідно домовленостей, підтримувати порядок мають силовики + СБУ , набрані з місцевих. Нажаль, керівники місцевих вирішили не чекати налагодження миру, а стати багатими тут і вже. Тому , використовуючи своє становище, вони почали наживатися на місцях і вивозити награбоване за кордон. Все це - на фоні крихкого «миру». І тут починається віджимання сірої зони обома сторономт конфлікту.
_______________________________________________________________________________________________
Угрупування «Нова країна»: Точка старту ( мертвяк) квадрат N13,
Роблять диверсії. Підірвати будівлю – встановити всередині бомбу, з таймером 20 хв. Підрив дає бали: Міліція + 30 балів, Мерія + 50 балів, СБУ + 60 балів, Банк + 70 балів. Диверсії можна повторювати але не в одній і тій самій будівлі 2 рази підряд.
Перехоплення цінностей СБУ під час їх розкрадання або втечі, за кордон заходити не можна – віддає бали стороні сепаратистів.
Розклад виходу з мертвяка : групами кожні 20 хвилин.
_______________________________________________________________________________________________
Сили СБ : На момент старту, знаходяться рівномірно по містечку, охороняють всі будівлі. Їхнє завдання – під шумок бойових дій , якможна більше евакуювати цінностей – за кордон , в точку 0-27.
· Доставити з будинку СБУ у приміщення міліції ноутбук із дешифруючим програмним забезпеченням , взламати і переписати базу даних працівників міліції та агентури. Після цього доставити ноутбук назад в СБ. за доставлений архів в СБ – 20 балів. Якщо гравця з ноутбуком вбивають до того як він занесе архів з міліції в СБ і він не може передати його гравцям своєї сторони - він відправляється в свій мертвяк і виходить по розкладу з ноутбуком). Після зчитування архіву і занесення його в СБ ноутбук має знаходитись на видному місці і не виноситись аж до часу виходу конвою за кордон.
· Вскрити сейф у банку, пернести грошей скільки вдасться до будинку СБ. Переносити можна тільки у спеціальному інкасаторському контейнері, по 1 мішку за раз. 1 мішок занесений в СБ + 10 балів.
· Утримувати будинок мерії протягом години + 20 балів.
· Після години бойових дій, сформувати конвой для прориву за кордон у дружню державу. Гроші можна виносити по 1 мішку в руках. Архів разом з ноутбуком несе теж 1 людина. Доставити цінності до закінчення 2 години гри у точку 0-27. ! мішок + 10 балів. Ноутбук + 30 балів.
Розклад виходу з мертвяка : групами кожні 30 хвилин.
Оживлення – в середині приміщення СБ , виділити окрему кімнату і позначити прапором з червоним крестом, якщо ноутбук з архівом не захопить одна із інших сторін, (ноутбук має знаходитись в приміщенні СБ на момент захоплення) в такому випадку СБУ шники, як сторона, припиняють свою міссію і стартують з мертвяка сепаратистів через 2 години після старту. До тих пір – вдпочивають.
Якщо певна кількість цінностей накопичена і доставлена ц точку за кордоном вчасно. СБУ шники – приєднуються до сепаратистів, але грають як союзники, зароблені ними бали залишаються, зароблені разом бали після обєднання діляться між союзниками пропорційно.
_______________________________________________________________________________________________
Урядові сили: Точка старту ( мертвяк) квадрат В-24
Захоплюють території, будівлі. Міліція + 80 балів, Мерія + 50 балів, СБУ + 70 балів, Банк + 10 балів
Якщо на кінець гри утримують більше половини будівель + 100 балів.
Перехоплення цінностей СБУ під час їх розкрадання або втечі, за кордон – віддає бали стороні урядових військ.
Захопленим вважається будинок , над яким висить прапор сторони на кінець міссії.
Розклад виходу з мертвяка : групами кожні 15 хвилин.
- Необхідно з собою мати бінти та жгути для надання першої допомоги, за один раз використовується весь бинт.
- Надавати допомогу будуть спеціально призначені медики.
- Попадання в зброю виводить її з ладу. Можна поремонтувати на місці - повністю відєднати і витягнути аккумулятор і магазин.
- Дахи будинків – неігрові.