Гра «Королі лісу 2» 4 жовтня 2015
- Збір парковка , Брюховецький ліс. 9.00.
- Шикування, ділення на сторонни 9.30.
- Вихід на позиції 10.00.
Гравці діляться на 4 угрупуваня, кількість у групах має бути рівна, кожне з яких отримує на старті пакет із картою місцевості і завданням.
Любі обєднання ( союзи), навіть тимчасові заборонені, усі угрупування - непримиренні вороги.
Задачі:
1.
до 11.00– вийти на точку з вказаними координатами, де група має розмістити базу і «мертвяк», відстань між ними
100м. Якщо буде досягнута домовленість почати гру раніше за згодою всіх груп, почнемо раніше. На базі розташовуються конверти з надписами : яка сторона може його забирати і в який часовий інтервал. Чим дальше база знаходиться від сторони, тим більше балів, так само перші часові інтервали дають більше балів. Після закінчення відведеного часу – відповідний конверт не забирається, а бали з нього доплюсовуються команді на базі якої він знаходиться. Добуті пакети з балами ( пакет вважається знятим - якщо він забраний живим гравцем з бази противника) не відбираються, навіть якщо в подальшому бійця, який його несе , вбили. Але бали зараховуються якщо пакет доставлений до себе на базу. Забирати доставлений пакет ( відбирати у супротивника) неможна, так само неможна забирати с захопленної бази пакети не призначені для вашої команди.
2.
Почати захоплювати бази супротивників і забирати свої пакети у відповідні часові інтервали. Інтервали перекриваються і в час перекриття можна забирати 2 пакети одночасно :
11.30 – 13.00 – для сусідніх баз по 20 балів, для дальньої – 40 балів.
12.45 – 14.00 – для сусідніх баз по 15 балів, для дальньої – 30 балів.
13.45 – 15.00 – для сусідніх баз по 10 балів, для дальньої – 20 балів.
В кінці гри підраховуються бали :
- з конвертів що сторона здобула з інших баз (з дальніх баз і захоплених раніше - більше балів)
- бали з конвертів які знаходилися на базі сторони і які не змогли забрати противники , ці бали сумуються і діляться на 4.
- премія. Команда яка захопить конверти з бази супротивника, незалежно від часу, отримує додаткову премію : 20 балів за першу базу , 40 за другу і 80 за третю. Цей бонус - спонукання для штурмів ворожих точок, тут премія за захоплення кожної наступної перевищує бали в захоплених конвертах. Контролюється при підрахунку, на конвертах буде відмічено з яких баз вони були забрані.
Для прикладу :
Команда Альфа захопила 5 конвертів на базах противників (наприклад усіх трьох) на суму 120 балів.
Відбила декілька атак на свою базу, декількак конвертів втратила, після підрахунку виявилось що сума балів з залишившихся конвертів - 200, ділимо на 4 = 50 .
Захоплення відбулися з усіх баз противників , премія.
В сумі : 120 за захоплені конверти + (20 + 40 + 80 премія за захоплення з усіх 3 баз противників) + 50 за збережені конверти на своїй = 310 балів.
Висновок : важливо захоплювати конверти на базах противників, причому побувати на усіх. Набагато вигідніше ніж тільки обороняти свою, хоча це також може бути стратегією - якщо засісти тільки в обороні і успішно її утримувати, то можна підрахувати, що отримаємо : 180 балів в конвертах що зберігаються , ділимо їх на 4 = 45 балів.
Детальніше на шикуванні.
Оживлення: 12.00, 12.30, 13.00, 13.30, 14.00.
Якщо "вбиті" бояться заблукати, вони можуть продовжувати ходити за групою яка виконує завдання як некомбатанти, з помаранчевою повязкою на голові.
Поранень немає.
Радіовійна дозволена люба.
Піротехніка дозволена, але розтяжки ставити не дозволяється, заради безпеки некомбатантів , виняток - в периметрі баз, і після гри зняти.
Внесок на гру 10 грн ( скотч, прапорці, друк).
Літерні позначки на карті відповідають реальним позначкам на деревах (переважно це перехресття доріг), це зроблено для полегшення оріентування на місцевості. Дозволяється використовувати компаси, GPS навігатори.
Додатки: Карта має квадрати 250 на 250 метрів.
[img="
http://g.io.ua/img_aa/large/3273/57/32735707.jpg" alt=""]
карта для друку :
http://f.io.ua/img_aa/full/3273/57/32735707_f.jpg