0 - 0
Рейд – “Випередити “ZUBR”ів” ВІДМІНЕНО!!!
Полігон “Бійня” – м.Червоноград
09.30 – Збір “парковка”
09.45 – Брифінг, розподіл на команди
10.15 – Вихід на місце старту
10.30 – Початок гри
15.30 – Кінець гри (орієнтовний)
Завдання: - збір відміток з контрольних точок;
В кожної групи окреме місце старту, всього 4-5 груп в залежності від кількості людей. Завдання - зібрати по можливості всі контрольні точки, на точці будуть знаходитись жетони які і потрібно збирати. Точки можна збирати тільки у чітко визначений час, наприклад точка з кординатою А5ул.2 (10.15 – 11.00) ви маєте проміжок часу тільки 45хв. для того щоб відмітитися на цій точці (забрати відмітку). Збір відміток за межами часу заборонений. Кожна точка окрім координати буде мати GPS – данні. Точки будуть вікриватися у чітко визначений час, всього буде чотири групи точок, для точок в 2 і 3 групі нарахування балів 1:2. Забирати жетони в команди противника заборонено.
1- Група точок 10.30 – 12.00
2- Група точок 12.00 – 13.00
3- Група точок 13.00 – 14.00
4- Група точок 14.00 – 15.30
Мертвяк і поранення. Групи рухаються разом і не розділяються, якщо людей буде багато то буде можливо розділюватися. При попаданні гравець оголошує що вбитий вдягає пов’язку і виходить від місця контакту у протилежну сторону 50м. далі він може рухатися за групою на цій відстані з вдягненою пов’язкою час 20 хв. або група може залишитися на місці і його чекати тоді час мертвяка скорочується до 10хв. Якщо більше половини групи є вбитими то група рухатися далі не може обов’язковий мертвяк на місці 10хв. В кожній групі буде назначений командир (організатором) який буде промаркований скотчем, при влучанні в командира група рухатися далі не може обов’язковий мертвяк на місці 10 хв.
Група зачистки.
Формується з гравців команди ZUBR 4-5чол. в залежності від загальної кількості присутніх на грі, буде промаркована скотчем. Завданням групи зачистки є вийти на контрольні точки і позначити карточки що група зачистки там вже була (карточки будуть перекреслені), нарахування балів за такі карточки буде тільки половина. Група зачистки буде отримувати координати точок пізніше ніж команди. Кожний вбитий гравець групи зачистки на місці своєї смерті залишає карточку яка буде давати додаткові бали.
Нарахування балів.
За кожну точку - 2б. за точки у 2-3 групі по - 4б. за перекресленні точки ( тобто ті на які група зачистки прийшла скорше вашої групи ) половина балів - 1б. або 2б. за карточку отриману від вбитого гравця групи зачистки – 1б.
P.S. обовязкова реєстрація на гру (в темі або в приват). гра відбудеться тільки за наявності мінімум 15чол. максимальна кількість 30чол.
орієнтовний кілометраж на гру 8-12км. в залежності хто як буде ходити. люди яким рейдові ігри не цікаві або хто не вміє орієнтуватися (зовсім) краще на гру не заявлятися, хоча на минулих іграх всі успішно добиралися до фінішу.
ігровий внесок - 5грн. більше інформації по сценарію пізніше в темі.
0 - 0
Увага!!! гру 13.03 Відмінено!!!
буде перенесено на інший термін
0 - 0
Увага!!! Нічна Гра!!! 07.05. суббота))) Обкатка(проба) полігону і ймовірного сценарію.
Плануємо в недалекому майбутньому разом з командою "Bastard Rabbits" нічну гру, але для її проведення спочатку необхідно провести "обкатку"(пробу) полігону і ймовірного сценарію. Тож можливо когось це зацікавить і ви захочете приїхати спробувати.
20.00 -Збір "Бійня"
21.00 - Початок гри
00.00 - Кінець гри
Сценарій "Страйкбольний Покер" з його різновидностями
Ігровий внесок ~10грн. це вартість маячків які будуть використовуватися на грі для підсвічування ігрової території і гравців.
Кожному необхідно мати ліхтарик для підсвітки пострілу, або підсвітку пострілу + маячок червоного кольору(як правило використовується велоліхтарик) для позначення що мертвий. Контрольні точки і мертвяки будуть підсвічені маячками від організатора.
Стрільба ближче 10м. тільки одиночкою!!! Кожний гравець додатково буде мати на приводі маячок який постійно світиться (світиться не дуже яскраво і при наявності густого лісу видно з далекої відстані буде погано тож можете не боятися що ваші переміщення будуть дуже помітні. Робиться це для того щоб уникнути неочікуваного контакту і стрільби чергами з близької відстані.) Небезпечні місця на полігоні по можливості всі будуть промарковані сигнальною стрічкою. Окреме прохання переміщюватися обережно дивитися під ноги, травматизм нікому не потрібен - це всього лиш гра.
Якщо хтось має якісь пропозиції до організації гри прошу писати не соромитись.
0 - 0
Окреме прохання переміщюватися обережно дивитися під ноги, травматизм нікому не потрібен - це всього лиш гра.
Якщо хтось має якісь пропозиції до організації гри прошу писати не соромитись.
После 21.00 в лесу будет так темно что там даже носа своего видно не будет не то что под ноги смотреть...
и вместе с киперной лентой лучше маячки поставить возле нее в особо опасных местах
И эти вроде бы невидимые маячки на игроках будут огого палить поцизии в такую темноту...
0 - 0
Підсумки гри: бойова нічия 0:0, але я би віддав перемогу темряві вона нас здолала після 22.00 нічого видно не було вже на 5м. Проведення нічної гри на нашому полігоні не можливе або практично не можливе. Проте ті хто був отримали безцінний досвід гри в таких умовах: пересування, ведення стрільби і як би не полігон(густий) то кожний отримав би безліч задоволення в загальному було весело але темно!!! Свічки і маячки надавали певного романтизму, було весело за всім спостерігати. Всім Дякую за гру і виваженість!!!
0 - 0
Прошу уточнити по грі - сценарій був "рухливим" чи спонукав до більш скритних дій/засад і т.д.
Наскільки гравці дотримувались прописаних сценарієм дій/умов/задач?
Чи дійсно потрібні постійно активні "світлячки" для учасників?
(гра, яку ми спільно плануємо, в основі має 90% ігрового часу в русі)
0 - 0
Сценарій був дуже рухливим, це в результаті і стало проблемою, треба було постійно переміщюватися між точками коли стало зовсім темно це 22.15 переміщюватися стало важко навіть по дорогах. В свою чергу всі точки були підсвітлені і з однієї було добре видно наступну, але ліс є ліс йти на пряму дуже важко а з дорогами в нас проблеми їх дуже мало. Постійні маячки на привід я "+" але обовязково мають бути для кожної команди іншого кольору, в нас нажаль знайшов тільки салатові інший колір чомусь не привозять або відразу треба замовляти упаковку, привід завжди можна було залишити і піти на ворога з ножем гранатою чи пістолетом. По правилам дотримувалися всі але практика показала що основна кількість боїв велась на відстані 10-15м. незважаючи на постійну підсвітку приводів, так противника ти помічаєш з 50м. але ліс дерева гілки і стрільба в темряві результатів не давали тому і відстані в результаті виявлялися малими. Нічна гра має свої переваги і наповнює новими враженнями але полігон має бути максимально відкритим і без густого лісу, і сценарій напевно має бути штурм і оборона щоб не було постійного блукання лісом.