Перемогли бійці Жовтого наркокартелю. Поздоровляємо ! ! !
Сині могли їх перегнати , продавши 3 пакети коксу наркоторговцю, але не склалося.
Тепер про сценарій :
Завдання для картелів:
в заданому квадраті облаштувати базу- склад (вивісити прапор), де буде зберігатись партія "товару". Не ближче 2 квадратів по карті від мертвяка. На початок гри - про розташування баз не знають ні конкуренти ні поліція ні спезпризначенці. Бази можна грабувати.
Далі картель повинен вислати бійців для облаштування плантації, плантація загальна для всіх. Там ,так само, треба буде підняти свій прапор і встановити таймер, через 10 хвилин можна починати збирати врожай - траву. Наступну партію врожаю можна починати збирати так само через 10 хвилин. Трава збирається в спеціальний пакет, та обмотуеться навкрест скотчем, маркером на пакеті пишеться номер партії товару ( висвічується таймером). Вартість пакету трави – 100.
Врожай відноситься на базу де зберігається, або ( альтернатива ) в лабораторію де з нього виробляють більш потужний "товар" - кокс. З двох пакетів трави лабораторія випускає за 10 хвилин – 1 пачку коксу, вартісттю 1000.
Після певного часу (першої години гри ) можна продавати товар або торговцю, або шефу поліції, який кришує то діло. В нього ж можна попросити ( за грощі) допомогу у боротьбі з конкурентами. У торговця ціна вища в 3 раза, але його можуть грабувати конкуренти.
За вбитого ватажка (ватажок позначається подвійною повязкою, поки при ньому паспорт з пермією) дається премія – 300. Одноразово. При влученні в ватажка кулі, він 15 хвилин стоїть на місці з піднятим догори паспортом з премією яку свої забирати не можуть. Після 15 хвилин ватажок іде в мертвяк і продовжує грати, можливіть полювання на нього зберігається , якщо у нього залишився паспорт з премією. На ватажків полюють всі крім поліції.
Додатково ватажок банди може на мертвяку «викупити-набрати» підкріплення в будь який час за гроші – 20 за бійця. На старті видається певна сума + можна використовувати зароблені гроші.
Товар має пройти обовязкові стадії обробки і пакування :
- Зібраний на плантації у мпеціальний пакет (1 пакет в 10 хвилин), перемотаний скотчем навхрест. Проставлений номер партії виданий спеціальним прибором на плантації, номер унікальний!
- Доставлений або на базу картелю , або в лабораторію, де за 10 хвилин з 2 пакетів трави виробляють пакет коксу ( пакети звязуються разом і також перемотуються скотчем) проставляється номер партії з лабораторії).
- Після лабораторії кокс також мусить бути доставлений на базу, де ставиться відмітка картелю, примотуеться бірка). Так само з травою, якщо немає бажання переробляти її на кокс, то перед продажем на базі ставиться бірка на пакет з травою.
- Після попередніх операцій, дозволяється продаж.
Наркоторговець: на початку гри робить екскурсію навколо плантації
, дає ватажкам свої контакти для звязку, потім в телефонному режимі або по рації ( може прослуховуватись) призначаються час і місця для обміну товару на гроші. Можуть бути кидки з обох сторін, але якщо кинути наркоторговця, він може не захотіти мати справу з картелем в подальшому.
На старті гри облаштувати базу К-10, на першому поверсі скласти товар 3 пакета з коксом, куплених раніше, помітити прапором. В процесі гри періодично слідкувати за складом.
До 12.00 обійти по періметру дорогу K2-L9-C9-B3 Встановити зв"язок з картелями, запропонувати їм гарну ціну за товар і дати свої контакти, ціна може бути від 200 – до 400 за пакет трави і від 2000 до 4000 за пакет коксу. Н свій роззсуд в різний час різна ціна. Середня 300 і 3000 відповідно.
12.00 навідатаися на плантацію, провести перемовини з кланом який контролює її, запропонувати дружбу проти поліції. Взяти проби трави.
13.00 викрасти кокс з нички шефа поліції ( помічена прапором) 3 пакетів з коксом у підвальному приміщенні, квадрат J-4.
Доставити їх на свою базу К-10 до 14.00
14.00 забеспечити охорону склада. Можна задіювати союзників з картелю, пообіцявши гроші, до 1000 .
14.30 Можлива облава поліції, евакуювати склад через дирку в паркані закордон і доставити на парковку, для відправлення в США.
Точка оживлення – квадрат Л -11 , вихід кожні 20 хвилин. Групами.
Поліція: бере хабарі і кришує наркоторгівлю, іноді втручається (за грощі і прикриває одну з банд). Полює на конкурента – закордонного наркоторговця, особливо першу годину гри, коли той здійснює оглядову екскурсію навколо плантацій, та знайомиться з ватажками. Незважаючи на локальні сутички, шеф поліції все одно скуповує товар у всіх картелів.
У період 11.00 – 11.30 зробити закладку «схованку» 3 пакетів з коксом у підвальному приміщенні, квадрат J-4, помітити прапором.
12.00 Рейд на плантацію Н-7 , провести перемовини з картелем що контроює плантацію, запропонувати їм охорону на пів години. Викупити товар на місці.
13.00 патрулювати дорогу (K-3)-(L-10). Спробувати вполювати конкурента – наркоторговця.
14.00 Пограбувати склад наркоторговця К-10, до цього часу в приміщення не заходити.
Домовлятися по телефону і радіо з картелями про купівлю товару на протязі гри. Угоди мають проходити в Адмін корпусі. Крім 12.00 на планатції. Можна розділювати группу.
Точка оживлення 4 поверх адмінки, кожні 20 хвилин.
Спепризначеці : мають завданння : відстрілювати ватажків бандитів, для підтвердження мають забрати у нього документи з трупа. При втраті ватажка ( на деякий час після замаху він вважається в реанімації) картель втрачає велику суму грошей на його лікування і відкуп від судочинної системи . Робити рейди на бази і знищувати товар, можуть зробити наліт на плантацію. За виконання завдань, отримують премії.
До 11.45 забеспечити охорону плантації , недопущення туди сторонніх, поліції так само.
В 12.00 спробувати знищити наркоторговця і шефа поліції, вони спробують налагодити звязки з картелями на плантації.
13.00 заатакувати будиночок К-10, знищити знайдені схованки з наркотою.
14.00 перевірити чи схованки не відновили
Під час гри знищувати товар на базах картелів, знищувати ватажків.
Точка оживлення – квадрат F -11 , вихід кожні 20 хвилин. Групами.
Переможуть ті , кто на кінець гри заробить найбільшу суму.
Вихід з мертвяків по розкладу : 11.00, 11.30, 12.00, 12.30, 13.00, 13.30, 14.00, 14.30
Вихід на дах будівель і темні коридори вище 3 поверху в цехах можуть здійснювати тільки спецпризначенці !!!
____
Були накладки, через те що довільно розташовувалися бази і база жовтих співпала з базою торговця, але гра на цьому не зупинилася, я к і життя , і якось розрулили інтрижками і договірняками :lol:.
Також загубилося 3 пакети коксу з ничкі поліцаїв, в підвалі ніяк не змогли їх знайти.
Всім дякую , фото
http://sas.io.ua/album748305_0