Отож, всім бажаючим прийняти участь у грі з десантуванням на парашутах!!!
Десантування особового складу ЄвроПолу буде відбуватись у безпосередній близькості до ігровій території :
ВікіМапіа.
Десантування буде проходити під пильним наглядом інструкторів компанії
http://sky-group.org.ua/, які відповідатимуть за нашу безпеку та здоров"я під час прижків і аж до самого приземлення.
Оскільки гра має бути максимально наближена до бойових дій та антуражною, десантування на грі заплановано виконати в повній бойовій викладці та з приводом. Спішу вас запевнити, що цілісність вашого спорядження буде збережена завдяки інструкторам, які мають оглянути вашу зброю та екіпіровку на попередньому стрибку. В разі, якщо у когось не виходить по різним причинам з попереднім ознайомлюючим прижком
14.11.2010, настійно рекомендую все-ж прийти та хочаб прослухати інструктаж, подивитись як все буде виглядати, та представити до огляду своє озброєння та амуніцію. Це збереже час перед стрибком, та ваші нерви;) Ті, хто не буде мати попереднього стрибка (в разі якщо перший стрибок в житті - на самій грі), той буде стрибати у спорядженні але без привода. АЕГ буде доставлено до точки збору на місці десантування, де необхідно буде здати парашут та отримати свій привід та можливо додаткове спорядження, яке буде вам необхідне.
УВАГА!!!
— Кожен десантувальник має забезпечити собі сам одно-денний раціон та бути готовим до автономного харчування, оскільки всі особисті речі будуть перевезені з аеродрому на базу "Зорепад" у мертвятник. Можливий варіант що вас не вб"ють впродовж гри і ви не будете мати можливість ходити за їдою, оскільки гра проводиться в режимі нон-стоп в рамках обговореного часу, тобто з 10.00 до 16.00;
— По приїзді на аеродром кожний десантувальник має розділити свої речі на 2 частини: 1 - та яка буде знаходитись в мертв"ятнику (чехли, запасні теплі речі, рюкзаки, тощо;) 2 - частина, це те, що необхідно доставити на точку збору, щоб з цим бігати цілий день (сухарок з їдою, АЕГ, кульки, окуляри, етс.) ТАк як речі будуть везтися на базу та на місце збору без вас, 2 половина має бути позначена червоним скотчем (це для того, щоб люди що будуть везти речі, знали що куди везти; скотч видається організаторами на місці.) За цілісність своїх речей можете не переживати, оскільки везти їх буде авто Скай-Груп.
Стосовно прижка на самій грі
21.11.2010 року
Для дотримання графіку, та попередження збоїв і непередбачуваних ситуацій, пов"язаних із затриманням вильоту борта з аеродрому, організаторами гри вводиться наступний графік
(внесено зміни у розклад):
1) з
7.00 до 8.00 - 21.11.2010 включно - заїзд на територію аеродрому, Тернопіль. Це означає, що в
7.30 максимум всім необхідно вже бути на аеродромі та активно готувати спорядження, зброю, заряджати механи, готувати власні речі. Не забуваємо напередодні продумати, які речі необхідно буде брати з собою, а які відвозити на мертв"як, щоб це питання не виникало в останній момент перед погрузкою речей до машини.
2)
7.30-9.00 ранку
(21.11.2010) інструктаж для першоразників, всі решта слухають його уважно ще раз, легенько снідають, справляють передстрибкову нужду :D .
3)
9.00-10.00 – приведення себе та свого спорядження до стану готовності, вдягання парашутів, перевірка інструкторами
4)
10.15-10.30 - вихід на взлітку та погрузка в літак АН-2.
5)
10.30-10.45 – виліт з аеродрому, Тернопіль.
6)
11.00 – десантування на ворожій території :twisted: :twisted:
Спішу зразу сказати, що в аеропорту часу для розкачки не буде, тому попрошу всіх організуватись, та не затримувати себе та інших, літак чекати на тих що запізнились не буде !!!
Внесені зміни в ігровий час старту не має означати те, що можна дозволити собі запізнюватись та відступати від вище-наведеного графіку !!! Відтермінування старту лише дає нам (десантникам) додатковий час для підготовки, так що попрошу не розслаблятись.
В разі виникнення форс-мажорних обставин (сніг, град, циганські діти з неба падають.. :twisted: ;) ) в аеропорту буде організовано бус для доставки всіх на місце висадки. Гроші за стрибок повертаються в розмірі 100%.
УВАГА!!! Оплата за перевезення наземним транспортом (Тернопіль-Струсів) не входить в ціну стрибка та оплачуються на місці по факту, організатори лише забезпечують транспорт!!!! Орієнтовна вартість поїздки Тернопіль-Струсів біля 13-17 гривень з людини, остаточна ціна буде відома до кінця реєстрації.
ОПЛАТА
Вартість стрибка на грі становить 350 гривень з людини + 5 грн для доставки речей з аеропорта на базу та точку збору (її місце буде вказано пізніше).
Кошти необхідно перевести до 15 листопада включно на карточку ПриватБанку:
Біньковський Олександр Олександрович, номер картки 4627 0817 0839 0492. Після оплати обов"язково скинути мені на е-мейл, аську, пп на форумі дані того, хто оплатив, або зателефонувати за тел. 067 313 5240; 098 526 1555.