Проект заявляється як рекон, а саме штурм міста Фалуджа в Іраку в 2004. На гру допускаються команди і гравці які серйозно займаються моделюванням і реконструкцією підрозділів що були в Іраку(кіти з Афганістану не підходять), період моделювання обмежений - тільки 2004(але не тільки ті хто були при 1 чи 2 штурмі Фалуджі), та гравці які відтворять образ іракського повстанця. Детальна інформація буде у відповідних темах.
Проект бойовий, допомога і взаємодія з мирними сюжетом не передбачується(але це не означає що "цивільна" людина без зброї буде зразу буде розцінена як ціль яку необхідно знищити - rules of engagement, role play буде, але в рамках штурму міста).
Умовно буде дві ігрові сторони: міжнародні коалційні сили на чолі з США, та іракські повстанці.
Сценарію як такого не планується. Задача коаліції - зайняти місто штурмом, знищити всі осередки збройного повстання, виявлення та знищення схронів зброї, розмінування території від IED...
Задача повстанців - не дати коаліції зробити все вищеперечислене.
Локація являє собою закинуті будівлі, між будівлями є відкриті зони, місцями є зеленка. Є пару небезпечних місць, куда можна впасти, але вони всі знаходяться біля одної будівлі, вони будуть позначені кіперкою і хімсвітлом, наніч зона біля неї планується не ігровою задля безпеки гравців. Решта території відносно безпечна.
Дрескоди та процедура реєстрації такі як минулого разу, описані тут і тут
Поранення і медицина
Нижче описані правила поранень і медицини адаптовані під наш проект.
Відігрування поранення і смерті обовязкове для всіх , ніяких піднімань рук і вигукувань "Є"!!!
Правила для коаліції
Правила ураження
Попадання 1-3 шарів в кінцівки - легке поранення.
Попадання більше 3 шарів в кінцівки - важке поранення.
Попадання 1-3 шарів в плиту СІБЗ - контузія.
Попадання більше 3 шарів в плиту СІБЗ - легке поранення.
Попадання 1-3 шарів в тулуб(відкриті частини, або частини СІБЗ де немає плити) - важке поранення.
Вибух гранат, IED в радіусі 3-5м - важке поранення
Вибух гранат, IED в радіусі 5-10м - контузія
Попадання вражаючих елементів гранат, IED в кевлар або каску - контузія.
Попадання вражаючих елементів гранат, IED у відкриті частини тіла - легке поранення.
Попадання в голову(каску теж), вибух гранати, IED ближче 3м - смерть одразу
Більше 3 шарів в тулуб(не сібз) - смерть, але можна при бажанні по РП відіграти дуже важке поранення, яке всеодно приведе до смерті
При пораненні/контузії обовязкове відігрування(падіння на землю, крики, стони по бажанню).
При смерті обовязкове відігрування(просто падіння на землю без зайвих криків)
Правила поведінки уражених
Контужений гравець гравець лежить на землі 2-3 хвилини, не може стріляти, може пробувати повзти, або повільно встати, і повільно рухатись в укриття. Через 2-3 хвилини дієздатність відновлюється.
Легко поранений гравець не може використовувати поранену кінцівку, якщо попадання було в ногу, не можна бігати, лише повзти, або повільно рухатись, відігруючи при цьому поранення в ногу. Якщо було попадання в руку, не може її використовувати для того щоб цілитись, стріляти і так далі, відігрує поранення в руку. Можна самому собі накладати бинт/турнікет, але лише цілою кінцівкою.
Легко поранений гравець має до 10хв на те щоб його стан був стабілізований. Якщо за цей час поранення не будуть стабілізовані, стан гравця переходить в тяжкий. В разі стабілізації, ще наступні 10хв кінцівка залишаєтсья недієздатною.
Стабілізувати легко пораненого гравця може будь хто, даже він сам.
Стабілізувати важко пораненого гравця можуть лише інші гравці.
Стабілізація полягає в намотуванні бинта/накладанні турнікету на уражену частину тіла. Бинтують ту частину тіла, в яку було попадання(у випадку попадання в тулуб - бронежилет треба зняти, і мотати тулуб). Якщо були попадання в декілька кінцівок наприклад, то треба бинтувати всі.
Важко поранений стабілізований гравець вже має до 30хв на те щоб йому надав допомогу спеціалізований медик. В іншому випадку він рахується вбитим
Процес надання медичної допомоги медиком відігрується медиком по РП. Медик має мати уявлення про надання медичної допомоги в реальному житті, і відігрувати відповідно.
Після вогневого контакту, якщо є поранені, потрібно скласти і передати в штаб по рації 9 line request**. Штаб має підтвердити евакуацію, після чого поранених можна починати евакуйовувати.
Процес госпіталізації: важкопораненого гравця, після того як йому надав допомогу медик, 9 line запрошено і штаб підтвердив евакуацію, потрібно відтягнути в обумовлене*** місце евакуації. Після того як його відтягнули в місце евакуації - він може повернутись в бій(вважається що його евакуювали, і його замінив інший боєць)
Мертві гравці лежать на місці ураження доти, поки живі бійці не підтвердять KIA і передадуть інформацію в штаб. У випадку, якщо перестрілка дуже серйозна, і нема кому підтвердити KIA, чекати і лежати закінчення перестрілки. Вставати і йти в мертвяк коли поряд вже не буде живих.
*TCCC (Tactical combat casualty care card) - картка, яка заповнюється медиком в які описуються пораненя бійця
** Nato 9-line medevac request - форма для запиту евакуації поранених з поля бою, яка складається з 9 полів
*** В 9 line формі одне з полів - точка евакуації.
Для повстанців
Поранення отримуються так само, як і для США, лише у вас немає СІБЗ
Відігрування поранення так само як для США, тільки ви не маєте можливості себе стабілізувати, також у вас немає медиків.
Вас може стабілізувати і надати допомогу лише ворожий медик, далі ви попадаєте в полон.
Класичного мертвяка як такого тепер небуде, тепер загиблі будуть респаунитись після "умовної" евакуації тіла, після закічення вогневих контактів, детальніше буде згодом описано
БК і перезарядка
По milsim з доповненням
5.1 Боекомплект
Для штурмовых винтовок, снайперских винтовок и вторичного оружия разрешены только механические магазины
Для пулеметов разрешено использование электробункеров (1 в стволе и 2 запасных короба)
Количество магазинов на пистолеты не ограничено
5.2 Перезарядка
Перезарядка либо на базе, либо возле машины, либо возле цинка
Перезарядка в любом месте допускается для пистолетов и снайперских винтовок типа “болтовка”
але щоб гра не скотилась в педулово:
1. Зарядка штурмових, снайперських гвинтівок 2:1(тобто в 30-зарядний станаг чи магазин до АК заряджаєм максимум 60 шарів, в 10-зарядний магазин СВД - 20 шарів і т.д) без врахування технічних шарів(зазвичай 4-5 шарів що залишаються в хопапі)
2. Зарядка бункерів кулеметів 3:1(в 100 патронник м249 заряджаєм 300 шарів, в 200 патронник - 600 шарів, в короб ПКМ - 300 і т.д.), без врахування технічних(тих що залишаються в каналі подачі).
Тюнінг по ФСУ з доповненям(нижче будуть).
Вимоги до антуражу
Для коалції:
Стрільба з штурмових гвинтівок M4(M16А2, М16А4) виключно в режимі semi-auto. Причини: бойові М4(М16А2, М16А4) не мають режиму full auto, замість нього є лише burst, який всеодно використовують дуже рідко
Максимальний тюнінг для кулеметів М249(МК46) - 130мс. Причини: бойовий М249 використовує такий самий патрон що і М4; це дозволить використовувати його в будівлях на близьких відстанях; за статутом КМП і армії, automatic rifleman не мають пістолета взагалі - тюн 130 і відсутність пістолета повністю вписуєтсья в існуючі правила
Забороняються рації типу баофенгів які торчать з підсумків і гарнітури до них. Ховайте таке в дамміки рацій відповідно до моделювання.
Забороняється вейп і інші “новомодні” штуки яких не було в 2004
Забороняються розмови і "нагле сидіння" в мобільному телефоні в штабі, або в "полі". Якщо треба, то розмовляйте/пишіть шось комусь непомітно і подальше від інших гравців.
Забороняється не антуражна їжа типу ролтона, мівіни, печиво Марія, і т.д. в оригінальних упаковках. Всю не антуражну їжу пересипайте в антуражний посуд, сміття непомітно викидайте, щоб воно не кидалось в очі.
Не антуражні речі в штабі типу спальників, карематів, тощо мають бути замасковані антуражними речами по періоду(наприклад сучасний спальник можна прикрити з допомогою пончо і тд.
в вудленді)
Мова переговорів по рації - лише англійська, між собою при можливості теж
Для повстанців:
Забороняються будь які прояви “циганства”: “армянський” акцент, вигуки в стилі “барашек мне яйцо аткусил”, “ета мая земля”, “миликанец, иди на**й” , “алла я в бар” і т.д. В ролі повстанця, англійської ви не знаєте, американці відповідно не знають арабської. Смислу кричати такі речі немає(не кажучи про те що це як мінімум не історично і виглядає тупо), “армянський” акцент мало чим подібний до арабської мови. А вот кричати правильне “аллаху акбар” можна до посиніння, це історично і не портить атмосферу.
Забороняється вживання алкоголю перед і підчас гри!
Цей вебсайт використовує «коржики» (cookies). Продовжуючи користування сайтом ви приймаєте це.