0 Подобається
0 Коментарі
6822 Перегляди
1 Улюблений
4 Гості
Подія не розпочалась
Login to give your RSVP
  • Відвідує
    Чупа
    Hacker
    34545
    Стефан

Коли та де

Інформація

Основна інформація
  • Створений Чупа
  • Організовано Чупа
  • Створено 30 лип.
  • Статистика 0 Подобається, 0 коментарів, 6 822 Перегляди, 1 Улюблений
Коли та де
Деталі
  • Страйкбольний проект від організаторської групи Airsoft-che на не діючому військовому полігоні Косогір 2х3 км, що розташований вздовж річки Сірет.
    • Тип гри позиційне протистояння з елементами тактичних елементів як то: перекидання та транспортування страйкбольних формувань, супровід транспорту, організація засідок, зачистка місцевості, відбиття та утримання висот, форсування природних перепон та ін.;• Гра місійного типу.• Складається з двох денних та однієї нічної місії/• На грі буде присутня техніка: 3 -Зіли-131, Уази• Дворазове харчування (вечеря субота та сніданок-неділя)• Ночівля передбачена в наметовому містечку (у власному наметі) біля парковки.• Координати парковки-48.136699, 25.701570.• Внесок 500 грн на карту 4731 2196 1663 9252 Погориовська Р.П. карта ПРИВАТБАНКУ -призначення платежу не вказувати, або на полігоні. (Після оплати пишіть в особисті повідомлення)• звільняються від внеску учасники АТО, штабні працівники, фотографи, водії.•• Розпорядок проведення заходу:• -Заїзд та реїстрація: 09-00-11-00:25.09.2021• -Бріфінг на парковці-11-30-11-50 : 25.09.2021• -1-ша денна міссія: 12-00-19-00 : 25.09.2021• -вечеря та підготовка до нічної:19-00-20-30 : 25.09.2021• -брифінг до нічної: 20-40-21-00: 25.09.2021• -нічна міссія: 21-30: 08.05.2021-02-00 :26.09.2021• -відпочинок: 02-00-08-00: 26.09.2021• -сніданок: 8-30-9-30: 26.09.2021• -брифінг до 2-ї денної місії: 9-30-09-50 26.09.2021• 2-га денна місія: 10-00-14-00 26.09.2021• -після 14-00-підведення підсумківТема гри: військовий конфлікт трьох рівних за силами військово-політичних блоків ( бурштинової мафії: північний та південний клани, та військової Республіканської армії) за домінацію в регіоніЗемля яка розіграна сторонами на цей раз була відбита силами Республіканської армії. Але після захоплення основних об’єктів активізувались місцеві маргінальні клани, що із припиненням військових дій почали видобуток бурштину та розрослися до активних вагомих сил, які почали за допомогою приватних військових компаній чинити опір військовим Республіки та нездорову військову конкуренцію між собою.Політичне керівництво Республіки до недавна не віддавало наказів на повну зачистку бурштинових кланів, через цікавість до такого способу поповнення бюджету молодої та ще економічно слабкої країни. Того військові мали віднайти усі місця важливих покладів бурштину та вилучати засоби видобутку, виявляти та знищувати польові команди збирачів бурштину та їх озброєний супровід. А також забезпечити охорону північного та південного кордонів від перекриття контрабандних стежок вивозу дорогоцінного ресурсу. Пакет комплексних заходів по протидії бурштиновим кланам і обернення цього промислу на користь Республіки було оформлено політичним керівництвом як «Операція Бурштин».Стратегія передбачала:-заходи по укріпленню своєї бази-розвідка місцевості (визначення знаходження осередків кланів та місць їх видобутку)- нанесення таких місць видобутку на свою основну карту-налогодження контакту з місцевим населенням (пошук провідників чи інформаторів)-присікання видобутку та вилучення мотопомп-пошук документації по видобутку та корисних для сторони трофеїв (схронів контрабандистів)-доправлення їх на свою базу-розбиття тимчасових перепускних пунктів;-контроль основних доріг мобільними патрулями.Бурштинові клани основні кроки:-розбиття охорона бази;-розробка своїх покладів бурштину;-розвідка карти покладів конкурентного клану;-охорона засобів видобутку, або їх викуп в разі захоплення військовими;-проведення добування покладів конкурента;-переправлення добутого через північний, або західний кордон з метою продажу.Кількість основних сторін: 3 1)СИНІ (Північний бурштиновий клан), 2) ЖОВТІ (Республіка), 3) ЧЕРВОНІ (Південний бурштиновий клан)допоміжні рольові та організарські групи:банда 4-5 чоловік -одяг цивільний без позначеннь -озброєння ак (боєзапас до 60 шарів), вторічка, дробовік, ніж, гранати.
    Рольові персонажі:Голова клану північної бурштинової мафії-одяг цивільно військовий мікс та основні елементи тростина та намисто з бурштинуГолова клану південної бурштинової мафії- одяг цивільно-військовий мікс та основні елементи капелюх та намисто з бурштинуРобітники мотопомп -одяг цивільний мікс зброя-пістолети, дробашібоєкомлпект: багато механ чи 1 бункерний магазин дозаряджання в мертвяках, на своїй техніці чи контролюємих своєю стороною об'єктахПіротехніка: будь-яка безпечна для людей із контролем від ініціатора на предмет правил пожежної безпеки/Характер гри: позиційне протистояння із мирними та військовими маневрамиОкремі місійні завдання будуть доведені командирам та капітанам командНа грі буде присутня мініекономіка з ігровими грошима та дорогоцінним камінням (бурштину) чи можливий натуральний обмін із місцевими (інфа за цигарки чи снікерс, або узяти найманців для посилення свого підрозділу на деякий час) розташування найманців точка Житлокомплекс .Бали на грі рахуються в ігрових долларах перемагає сторона, яка на кінець усіх міссій має більше грошей (що можуть рахуватися і майном в тому числі на якому написана ціна)-1 камінець бурштину без торгу оцінюється в 1000 у.е.З початку кожен командир чи голова клану отримує кейс з грошима (КАСА) яку в процессі гри має збільшити. КАСА має зберігатися в штабі на базі.Поповнення КАСИ можливе в грошовій та матеріальній формі . Зібравши трофеї з розбитих позицій та занісши їх до себе на базу ти поповняєш рахунок своєї сторони в матеріальній формі (на кожному предметі буде написана його ціна), або в грошовій, що здійснюється шляхом продажу трофеїв найманцям.Крім того добавляє грошей в актив сторони збір ID вбитих гравців (буде в кожного гравця поповняється після ігрової смерті в мертвяку) -кожна карта рахується як 100 у.е.Вбивати рольових персонажів без зброї отримувати штрафи на сторону 100 у.е. (в цьому випадку у місцевих безбройних ігрова память про геноцид зберігається-). Навіть якщо місцевий розбійник кладе зброю чи здає її він вже не є бойовим юнітом і прирівнюється до місцевого жителя.За гроші можна буде вийняти додаткову помпу, викупити помпу захоплену у військових, викупити голову клану в азі полону, купити інформацію про місця виработки бурштину та контрабандні скхрони, найняти провідників з місцевих, викупати бурштин.ПРАВИЛА ПРОВЕДЕННЯ ГРИ ОБЄДНАНІ ПРАВИЛА СТРАЙКБОЛУ http://airsoft.com.ua/content.php?r=4611-%D0%9F%D1...з доповненями по механіці грі.ГРА ТА ДОПОВНЕННЯ -Можливі ЗміниВідігравання влучання-впав чи сів, окрім їзди на техніці, про що буде нижче. Одне влучання в легко екіпірованого бійця (без сібзу)-поранення, якщо 2 чи більше -ігрова смерть, сумніви щодо кількості влучаннь-також смерть. одне влучання в бійця в Сібз (шолом та бронік) -контузія,друге-поранення, 3 та більше-смерть, сумніви щодо кількості влучаннь-ігрова смерть. влучання в привід чи інший засіб ведення вогню 1 хвилину імітувати його ремонт чи від'єднати магазин та поставити на запобіжник/ через хвилину можна
    airsoft.com.ua
    Весь страйкбол Украины - Правила страйкболу
    Об'єднані правила страйкболу
    користуватись знову. Інший варіант перейти на вторічку відразу, а ремонт потім. на техніці контузія та поранення -рахуються, но не відігруються - безпека в приорітеті. допомога пораненим дозволена лише в техніці, де для цього є простір та безпека перебування-інакше тільки після зупнки транспортного засобу. при знищенні усього транспортного засобу фугасом чи гранати в кузов-весь бійцівський склад рахується знищеним та змінивши прапор на білийвисуваєься в найближчий мертвяк. Підрив ігрових вибухових пристроях чи вибуху біля бійця (ближче 5 м) незалежно від сібзу ігрова смерть відразу-сумніви ПРО ВІДСТАНЬ - СМЕРТЬГумовий ніж незалежно від сібзу-один дотик зі словами "ніж" -поранення-другий, дотик- зі словами "ніж"-ігрова смерть, тобто для знищення 1-їлюдини ігровим ножем потрібно 2 -дотики зі словами -голосно чи прошепотіти так щоб для гравця було зрозуміло.ПОРАНЕННЯКожен гравець має право на поранення, боєць в сібз (шолом та бронік з імітаторами плит) має право на контузію, а потім вже поранення приповторному влучанні.сібз після влучання рахується пошкодженним до ігрової смертіПісля поранення гравець живе 5 хвилин до його медичної стабілізації (перев'язка повного бинта/ накладання турнікета чи жгута, який знімається лише у мертвяку -втрата тунікета в процессі гри чи розмотаний бинт ігрова смерть).Надавати допомогу можна самому собі, що подовжує життя ще на 5 хв., медичну повноцінну допомогу може надати лиш медик.При наданні допомоги ворогам бієць рахується полоненим. При небажанні здаватися є право самогубства-вторічка, привід, ніж , або граната біля себе не далі ніж 1 м.Поранений чи контужений-відіграє як він це у'являє, але впав, сів, сперся на щось-зброя не в руках, можна мовчати, стогнати чи кликати на допомогу і в рацію в тому числі. Пересуання можливе лише ползком до найближчого укриття. Розмови лиш про своє поранення чи контузію.єдине виключення для пораненого чи контуженого коли можна тримати зброю в руках тільки для ігрового самогубства.Техніка: стрілянина по склу техніки заборонена. По кузову грузової та в кузов дозволена. Підрив-техніки , гранати, Воги, РПГ, міномети, фугаси -в межах візуального контроля гравців та водія на дистації приблизно 3 м від транспорту.Підриву техніки розтяжками немає. Їх використання можливе при мінуванні перешкод на дорогах для пересування транспорту перед блок постами чи в місцях засідок.
    Після підриву техніка зупиняється та ремонтується 5 хв., а екіпаж має спішитись, хто після підриву за 1 хв. не покинув авто рахується мертвим та має надіти пов'язку. Кожен повторний підрив подовжує цей час в двічі 10-20-30 хв. під час ремонту техніка може перезахоплюватись. Техніку ворога користувати можна не більше 30 хв., після чого вона повертається знову у володіння сторони. Після підриву техніки та протягом її ремонту стрільба з неї заборонена.Граната яка втрапила в кузов та салон авто, якщо це уаз- працює так само як і підрив на дорозі, тобто ремонт та десант спішується.Техніка може возити мертвих під білим прапором. Заборонено лягати під техніку чи повзати по дорозі, стрибати на ходу з техніки чи на неї, вимагати від водія, щоб він проскочив щось на великій швидкості. Швидкість техніки не більше 20 км/год.Підбиття технуки чорним димом рахується повним знищенням і техніка з усім десантом під білим прапором прямує в мертвяк. Захопити знищену техніку неможливо.БРДМ2 має кулементника та гранатометника, що позначені яскравим кольором (жилетки), які є частиною екіпажа і не помирають при простих влучаннях з приводів. Підбити БРДМ можна лише димом-чорного кольору та спецііальним фугасом, після якого він зупиняється та ремонтується 10 хв. додатковий дим подвоює цей час.
    реєстрація:
    1. місто
    2. команда
    3.кількість
    4. сторона
Інша інформація
Правила заходу: Об'єднані правила страйкболу 2020