0 - 0
Гра переноситься на 18.11.
0 - 0
Дату проведення зміщуємо ще на 1 тиждень - 25 листопада.
Якщо впаде сніг, це тільки додасть колориту, все таки "Зима в Кордільєрах!"
[ATTACH=CONFIG]39137[/ATTACH]
Гра-рейд за мотивами попередніх частин, головна ціль - збір і трансфер "урожаю" до пунктів призначення.
Рейдові групи по 7-8 чол., маршрути засекречені, мертвяки рухомі. Подробиці - ближче до дня гри.
0 - 0
А можно все таки подробности пораньше?
0 - 0
Пора, пора оновити інформацію :)
... Після тотальної зачистки сельви силами Колумбійської армії та Наркополіції, перехоплення караванів та викриття замаскованих складів, наркотрафік суттєво знизився. Картелі зализують рани, їх верхівка в підпіллі. Численні арешти інформаторів та посередників зробили кожну "дозу" ще більш цінною, і небезпечну гру помалу втягуються все нові "мисливці за здобиччю". Із достовірних джерел стало відомо, що в районі біля підніжжя Макарени, збереглись "старі" запаси напівготової сировини, що вдало замаскована відступаючими партизанами в "схронах"...
Отже, кожна група-картель отримає на шикуванні свій пакет, у якому буде її індивідуальний маршрут (по точках на мапі).
Задача - знаходити "хованки" із сировиною, вилучати пакет "свого" кольору і пересуватись до наступної точки. Змінювати послідовність
маршруту заборонено, забирати "чужі" пакети заборонено (до середини ігрового часу, тобто в першу половину гри). Розділятись заборонено (максимум наввпіл, обидві групи повинні бути в зоні прямої видимості). Правила ФСУ, заборона розтяг, гранати-дими - велкам.
Ігрова смерть - "вбитий" у білій пов*язці слідує на відстані 15-20м за своєю групою до наступної точки, де може ожити.
Пакети може переносити будь-хто, переховувати-закопувати заборонено. Зі вбитого ворога можна зняти його пакет (від початку гри), забрати "чужий" пакет зі схрону пожна тільки у другій половині гри. Рейд закінчується, коли вся група прибуває в останню точку свого маршруту і повідомляє про це по ФРС1.
П.С. карта просто для наочності, оригінальна буде В ПАКЕТІ на старті.
[ATTACH=CONFIG]39432[/ATTACH]
Маршрут може виглядати так: 1-2-7-5-4-8. а може так 6-5-4-3-2-7
0 - 0
за своєю групою - Алекс, вбитий сам не ходить, тільки в обозі своєї групи :)
Не стріляє, не веде радіообмін і його можуть обчистити.
Якщо групу вибили - її верняково ограблять, так що "застрелиться и просто ходить
по очереди посещать все точки" - нічого не назбираєш.
Засади - не вихід, а затягування часу, бо гру буде зупинено по лідеру (вся група прибуває в
останню точку свого маршруту і повідомляє про це по ФРС1), а враховуючи, що маршрути
картелів відомі тільки їм - по-моєму невдячне заняття, сидіти і чекати....
0 - 0
Прошу по-можливості, зареєструватись в темі по формі - команда/кількість людей.
На сторони буде можливість розбитись на полігоні, збір в 9,00 на парковці, нагадую, не більше 8 чоловік/клан!
Ах да - не вимога, просто прохання по дрес-коду - давайте будемо реалістами, і свої Мічі, Цираси і т.д. залишимо вдома!
Патризани/наркоторговці із картелів не мають виглядати як шпецназ у повній бойовій!
[ATTACH=CONFIG]39459[/ATTACH]
Для тих, хто "кіраску" не знімає наніч, спить в "комтаках" і ні дня не може без "механікса" буде сторона НаркоПол!
Їм дозволені всі ультрамодні шняги, вони самі по собі, задачі - прочісування території і винищення "живої сили" противника.
[ATTACH=CONFIG]39460[/ATTACH]